obey-robots.txt
02 December 2016, 18:59
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Al een jaar niet mogelijk om een abonnement af te sluiten bij tele2

netspy
Al meer dan een jaar probeer ik een internet abonnement bij tele2 af te sluiten en helaas lukt dit niet. De reden is dat de systemen van tele2 keer op keer aangeven dat er geen abonnement mogelijk is op mijn adres. Dit klopt naar mijn idee niet. Wat is het geval ? Nou mijn woning is onderdeel van een zogenaamd inbreidingsproject. De straat waar ik woon bestond al, er stonden alleen geen huizen. Ik vermoed dat de straat daarom ook geen postcode en huisnummers had.
Nu staan er dus wel huizen en ADSL is mogelijk (ik heb nu al een jaar Alice). Als ik de postode en het huisnummer van mijn achterburen of voorburen intoets, dan kan ik WEL een ADSL abonnement af sluiten.

Ik heb al 10x gebeld met Tele2, alleen er zitten medewekers die niet buiten hun standaard protocol kunnen stappen. Via een t for telecom winkel geprobeerd, een brief geschreven maar niets helpt. tot overmaat van ramp krijg ik een maand of 2 geleden ook nog een flyer van tele2 in de bus of ik geen internet via hen wil ....aaarghhh... Nu vraag je je af waarom ik zo graag tele2 wil, maar ik wil graag gebruik maken van IPTV. Als het kan zelfs op 2 tv's.

Als een medewerker van tele2 dit leest of iemand heeft raad ....graag!
Gewijzigd door cornfed op 21 september 2009, 14:11

Qrius
Beter is dat je mail adres niet zo "open" op het internet plaats.
Dit vanwege spam en andere "bedreigingen"..
Heb je verbinding ?? halloo ?

cornfed
E-mail adres verwijderd in openingspost.

Als TS het persé wilt, kan hij/zij de openingspost bewerken en alsnog het e-mail adres schrijven.
Dan zal ik hem laten staan. Wink

Ik vermoed dat Tele2 werkt met een verouderde of foutieve database.
Je postcode zit er nog niet in verwerkt.
Gewijzigd door cornfed op 21 september 2009, 14:17
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al een jaar niet mogelijk om een abonnement af te sluiten bij tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Verbindingsproblemen Playstation. [Niet PSN] Storing 3 15 mei 2016, 14:16
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg01:09:10
| Bill01:20:29
| Gilex08:34:26
| enzo08:46:35
| IamSogeking 1 dag
| sjonniesjembek 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?