obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Snelheid - Geschillencommissie Elektronische Communicatie Diensten
Tele2 Webcare
Geachte grandduke3

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

 
grandduke3
Ik heb zoals gevraagd door de webcare medewerker mij gegevens even gestuurd.
Ik had er al geen vertrouwen in maar goed toch ff gedaan.

Wordt ik van morgen gebeld door een dame van tele2 en wat krijg ik te horen.
Meneer zo lang het geschil bij de geschillencommissie nog in behandeling is wordt er niets verrekend of geregeld.

Dat is natuurlijk ergens wel te begrijpen maar dan had ik toch een leuke vraag voor deze dame.
Waarom wordt er dan wel 24,95 verrekend op de factuur van november?
Daar was ze natuurlijk zeer verbaasd over, en als antwoord kreeg ik te horen dat dit niet had mogen gebeuren.
Dan vraag ik ook waarom ik bevestiging heb gekregen van het stopzetten van mijn veiligheidspakket en waarom ik dit toch moet betalen.
Ik zie geen rede waarom ze dit niet zouden kunnen regelen maar goed het is tele2 he..........
Al met al wat een zooitje daar de ene persoon zegt we gaan het regelen en de andere spreek dit weer tegen.
Die 24,95 is ook nog niet eens goed want het is ondertussen opgelopen naar 45,- euro maar goed het is een zooitje daar en dan krijg je natuurlijk nooit het goede verrekend.
Mensen nogmaals ik hoop snel een uitspraak te krijgen van de geschillencommissie en dat ik dan die hele zooi van tele2 buiten kan schoppen.
Wat een bende daar, mooie beloftes maar helaas weer niets veranderd.
Dus webcare medewerker lees je eigen regels maar eens voor je weer iemand probeer te helpen.
Alles stond hier omschreven en had je dit dus kunnen weten dat ik nergens mee geholpen wordt zolang als geschil nog loopt.

Mensen volgens mij moeten ze bij tele2 snel de naam aan passen in teleNEE
Hi hi hi
Zodra er nieuws is horen jullie dit weer van mij, tot die tijd blijf ik waarschuwen, ga niet in zee met dit zooitje.
Gewijzigd door grandduke3 op 11 november 2009, 13:30
 
Tele2 Webcare
Geachte Grandduke3,
Gisteren heb ik telefonisch contact met u gehad naar aanleiding van een post van u op een ander discussieforum. U heeft vanwege een geschil met Tele2 een zaak aanhangig gemaakt bij de Stichting Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten. Op dit moment zijn wij in afwachting van een uitspraak van de Stichting Geschillencommissie. Om die reden kan Tele2 op dit moment dan ook niets voor u betekenen.

Via deze weg wil ik u vragen de uitspraak van de Stichting Geschillen Commissie af te wachten alvorens nieuwe berichten te plaatsen op de diverse fora.

Met vriendelijke groet,
Webservice Tele2
 
grandduke3
Beste webcare medewerker,

Zoals boven omschreven wordt er niet gehandeld zoals toegezegd.
Dan vraag een webcare medewerker naar mijn gegevens en die heb ik gegeven.
Als deze webcare medewerker het geheel had gelezen had deze kunnen zien dat er een zaak loopt bij de geschillencommissie.
Dus is mijn reactie heel normaal (vind ik persoonlijk).
Wat de denken van jullie medewerkster die de toezegging heeft gedaan dat het verrekend zou worden, en dit dus ook gedaan heeft??? (dat ze het niet goed doet is weer wat anders) volgens mij was die medewerkster niet de eerste de beste, dus als deze ook de regels al niet kent dan ik het dus een zooitje bij Tele2.
Toen ik de vraag stelde waarom er dan toch een verrekening heeft plaats gevonden was je zelf ook wel even uit het veld geslagen, je wist het ook allemaal niet.
Voor mij heeft Tele2 nog nooit een belofte nagekomen dus vind je het gek dat ik het een beetje zat wordt.
Ik krijg sterk het vermoeden dat er iedere keer regels worden verzonnen om de blunders mee af te dekken.
Als een webcare medewerker en iemand die op de juiste afdeling zit om dingen te regelen deze regels niet weten waar blijf ik als klant dan? iedere keer toezeggingen en beloften maar niets gebeurd er.
Waar moet ik voor een veiligheidspakket betalen wat gewoon volgens de regels is stopgezet?
Waar moet daar mee gewacht worden tot er een uitspraak is?
Het veiligheidspakket zit niet eens in het pakket waar ik een zaak voor heb aangespannen.
Nee al met al bullsh*t na mijn idee, jullie laten hier heel wat steken vallen volgens mij.
En dan krijg ik ook nog een keer de vraag om niets te schrijven over de blunders van Tele2.
Dan vraag ik je is dit censuur of niet soms, dus helaas ik ga mij niet aan jou verzoek houden, dit is een vrij forum waar een ieder (wel netjes) kan schrijven wat zijn ervaringen met tele2 zijn.
Dat er veel mensen ontevreden zijn is niet mijn probleem, dat veroorzaken jullie allemaal zelf.
Als er aan mij geen toezegging zou zijn gedaan dat ik 15 a 16 Mb/sec downloadsnelheid zou halen en er eerlijk wordt verteld meneer het zal nooit boven de 10 mb/sec komen was dit allemaal niet nodig geweest.
Voorlopig loop ik leeg door dat ik twee internet abonnementen heb lopen op dit moment.
Nee beste medewerker ik hou mijn mond niet omdat de mensen mogen weten wat ze te wachten staat als ze met tele2 in zee gaan.
Zo dat lucht op, ik ben het weer ff kwijt...........
Ik schrijf hier niets anders dan de waarheid en zoals ik het voel..!!!!
Veel suc6
Gewijzigd door grandduke3 op 14 november 2009, 00:58
 
sibrandi
Hier net zo.
Sinds een kleine maand lid.
Maar de snelheid valt me dik tegen.
Zie speedtest
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 1629.7 KByte/sec
(=13038 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 75.9 KByte/sec
(=607 kbps)
Vooral de upload vind ik zeer laag.
En dat is juist het belangrijkste voor mij.
Vanwege dat ik een radiostation heb draaien.
Is er een mogelijk om de upload hoger te krijgen.
Want deze lage upload kost mij luisteraars.
Ik zit bij een originele streamserver en wel ic hosting
 
grandduke3
UPDATE: Laatste bericht !!!

Ik heb de uitspraak binnen gekregen en helaas verloren (natuurlijk)
Ik heb niet kunnen bewijzen dat er toezeggingen zijn gedaan met betrekking van de te behalen downloadsnelheid.
Zo zie je maar je mailt en i.p.v. dat ze terug mailen wordt je gebeld en heb je geen bewijsstukken.
Wat mij wel heeft verbaast is dat er naar de screenshots van mijn snelheid in de uitspraak niets staat.
Terwijl dat algemene lijstje wat ze via google hebben gevonden met betrekking wat een normale snelheid is met betrekking tot de afstand tot de centrale wel wordt genoemt.

voor mijn gevoel klopt de uitspraak niet. maar goed ik ben er klaar mee.
ik had reeds contact gehad met tele2 voor de afkoopsom want ik wil hoe dan ook weg bij deze bende.
Ik kreeg te horen in eerste instantie meneer 299 euro....
Pf...... ik weer klagen dat kan niet ja meneer echt uuhhh ohh nee sorry het is toch minder en wel 114 euro en een beetje of zo iets.
Krijg je een brief van het opzeggen en wat denk je mooi weer 299 euro pfffffffffffff moe wordt je er van.
Dus maar even gemaild en ja hoor was een foutje van tele2
Weer maar gemaild want kreeg mooi geen bevestiging van de juiste bedragen.
Maar goed ook deze heb ik reeds binnen en ben per 17 december weg bij deze balletent.
Niets maar dan ook niets kan er in een keer goed gaan geloof ik...............
Ik heb mijn ervaring met tele2 wel gehad en dus nooit maar dan ook nooit meer tele2!!!
Heb nu een fiberabonnement 60Mbit bij upc en daar haal je gewoon 59,8 Mbit
Tele2 nee dus.........
MIJN ADVIES VOOR ALLEMAAL DIE ER OVER DENK EEN ABONNEMENT TE NEMEN BIJ TELE2 DOE HET NIET
 
grandduke3
MOCHT DIT MUISJE NOG EEN STAARTJE HEBBEN DAN HOREN JULLIE HET NATUURLIJK NOG WEL EVEN.

voor de rest mensen veel plezier en suc6

Groetjes
Grandduke3
 
grandduke3
En wat denken jullie, tele2 zou een doos sturen zodat ik alles terug zou kunnen sturen.
Tot op de dag van vandaag natuurlijk geen doos ontvangen en zit ik met die zooi te wachten tot ze een doos sturen.
Je kan het niet weggooien want dan zal je zien dat ze eerdaags gaan mekkeren dat ik nog spullen heb staan van tele2
Wat moet je er mee???
Iemand enig idee?
mail me at granddduke3@hotmail.com
alvast bedankt
 
grandduke3
Ik dacht kom laat ik eens mijn banksaldo bekijken.
Ik kan mijn ogen niet geloven wat denken jullie gewoon nog een keer een afkoopsom in rekening gebracht pffff. ik heb mail gestuurd en mijn bank gelijk gebeld dat het geld terug gestort moet worden.
Ik ben er zo klaar mee, ik heb een bevestiging gekregen van de afkoopsom (na dat ik eerst een foute afkoopsom had gehad) en heb deze ook op papier staan.
Ik zal hier onder de volgende zaken even tonen. en oordeel zelf maar even.
Ik werd zo boos Angry Angry dat ze weer geld afboeken en dan de factuur sturen naar mijn tele2 mailbox die eigenlijk niet meer zou moeten werken, ben daar immers geen klant meer.

1- de eerste afkoopsom brief tele2
2 - mail van mij aan webcare team en het antwoord van hun.
3 - mijn verzoek dit op papier te zetten
4 - factuur afkoopsom
5 - nieuw factuur feb 2010


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
1

Geachte heer/mevrouw,

We hebben het verzoek om uw Razendsnel internet tot 20 Mb/s en voordelig bellen voor ? 29,95 p/mnd. De eerste 6 maanden ? 14,95 p/mnd. Gratis gebruik van draadloos modem (t.w.v. ? 149).Eenmalige administratiekosten ? 14,95. Contractduur 12 maanden. Actiecode 720 abonnement te beëindigen in behandeling genomen. De geplande datum waarop wij uw abonnement zullen beëindigen is 17 december 2009. Omdat het een opzegging binnen de contractduur betreft zijn er afkoopkosten verschuldigd ter hoogte van € 299.50. Dit bedrag is de resttermijn i.v.m. ontbinding van het contract berekend over de periode 17-12-2009 - 17-10-2010.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
2

Naar aanleiding van uw email zou ik u namens Tele2 mijn excuses willen aanbieden. U heeft reeds een onjuiste afkoopsom in rekening gebracht gekregen op basis van verkeerde informatie.

Vanwege uw opzegging heeft het opzeg systeem een berekening gemaakt op basis van uw nieuwe contractsduur. Zoals reeds vermeldt gold voor u de oude contractsduur tot 10/06/2010.

De afkoopsom is nu als volgt berekend:
oplevering nieuwe pakket: 17/10/2009
opzegging nieuwe pakket: 17/12/2009
kortingsperiode nieuwe pakket: 17/10/2009 - 17/04/2010
Derhalve worden er 4 maanden met korting in rekening gebracht in de afkoopsom a: € 14.95 * 4 = € 59.80.
Daarnaast geldt dan voor de periode 17/04/2010 - 10/06/2010 een maandbedrag van € 29.95.
Deze periode telt 55 dagen. (€ 29.95 / 30 dagen) * 55 dagen = € 54.91
De totale periodes bij elkaar opgeteld vormen dan een afkoopsom van € 114.71 die bij u in rekening zal worden gebracht.

Tele2 zal derhalve een vergoeding invoeren voor een bedrag van € 299.50 - € 114.71 = € 184.79.

Op deze wijze krijgt u enkel een afkoopsom in rekening van € 114.71.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Verwijderd op verzoek i.v.m. wet op de privacy.
Tele2 Nederland B.V.

On Sun, 22 Nov 2009 03:27:54 +0100
wrote:
> En nou graag een goede berekening van de afkoopsom.
> Jullie maken er wel een potje van.
> Ik verwacht zoals in de uitspraak van de
>geschillencommissie is opgenomen dat het binnen een maand
>is afgerond
> Volgens mij heb ik nog te betalen de periode dec 2009
>t/m mei 2010.
> Dit komt volgens mij neer op nog 5 x 14,95 en 1 x 29,95
>= 129,70
> Dan moet er nog het een en ander verrekend worden en wil
>te veel betaald abonnementsgeld september en de uitspraak
>van de geschillencommissie.
> Ook het in rekening gebrachte veiligheidspakket over de
>maand november is betaald terwijl de opzegging dus al in
>ging per 26 oktober.
> Dus verwacht ik op korte termijn een juiste berekening.
> Als er namelijk toch 299,50 afgeboekt wordt ben ik
>genoodzaakt dit gelijk terug te boeken en dan schiet
>niemand hier iets mee op, jullie kunnen nu nog een keer
>proberen eens iets in een keer goed te doen. Dus dit is
>jullie kans.
>

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
3

Vandaag (7 december 2009) heb ik u per brief een bevestiging doen toekomen over de gemaakte afspraken.

Vertrouwende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Verwijderd op verzoek i.v.m. wet op de privacy.
Webservice Tele2

On Sun, 06 Dec 2009 14:18:30 +0100
wrote:
> Beste webcare medewerker/ster.
> Ik heb hier nog geen bevestiging van op papier gekregen.
> Zoals ik geleerd heb van tele2 zijn dingen pas geregeld
>als er ook een schriftelijke bevestiging van komt.
>
> Met vriendelijke groet,

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
4

VASTE TELEFONIE Kosten:
Nummer: 31---------11
Periode 26-11-2009 / 13-12-2009
Rubriek Aantal Gesprekken Uur:min:sec
Service 10 03:11:33 € 19,61
Regionaal 12 01:29:57 € 2,98
Nationaal 4 00:56:53 € 1,68
Totaal: € 24,26


DEBIT Resttermijn ivm voortijdig beeindigen contract (17-12-2009 / 17-04-2010) € -60,30
DEBIT Resttermijn ivm voortijdig beeindigen contract (18-04-2010 / 10-06-2010) € -52,91

Totaal excl. BTW € -74,75
BTW (19%) € 21,95
Totaal incl. BTW € 137,47

---------------------------------------------------------------------------------------------------

5

DEBIT Resttermijn ivm voortijdig beeindigen contract (17-12-2009 / 17-04-2010) € -59,80

Totaal excl. BTW € -50,25
BTW (19%) € 9,55
Totaal incl. BTW € 59,80

Het factuurbedrag wordt een dezer dagen van uw rekening P--------8 afgeschreven.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
SadSadSadAngry
Gewijzigd door Bill op 02 maart 2010, 19:20
 
grandduke3
Weer een update:

Ik heb toen gebeld en er werd gezegd dat het een foutje was bij tele2.
Afgelopen vrijdag wordt ik toch weer gebeld en ik moet volgens deze mevr. toch betalen.
het zou om 59,80 over de maand december zijn,
Jammer hoor ik betaal geen cent meer ik heb de afkoopsom voldaan en daar mee is het klaar.
Lang verhaal kort te maken, ik heb ze even flink boos de waarheid verteld.Shock
Nou ik zou het wel merken.
Dus mensen ik ben benieuwd, zal het een deurwaarder worden of zou het bluf zijn???
Ik hou jullie op de hoogte want wat er ook gebeurd ik ga niets meer betalen aan deze zooi.
Nogmaals als je dit lees voor je een abonnement afsluit. doe het niet je krijg spijt.
Normaal is goede raad duur, maar deze keer is het gratis Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid - Geschillencommissie Elektronische Communicatie Diensten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te verwachten snelheid Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 06 jun 2016
Download snelheid Algemeen : 1 06 mei 2016
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Snelheid ADSL-verbinding ingestort Snelheid : 16 15 okt 2011
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD TV diensten : 17 23 mei 2011
Advertentie