obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen e-mail en slecht televisiebeeld
miranda
ik heb sinds begin augustus een pakket van tele 2 , televisie, internet en bellen, sinda vorige week woensdag kan ik geen meil meer verzenden en ontvangen in oulook en ook niet via webmail, ook de televisie heeft raar beeld het lijkt wel of het beeld stilstaat en dan weer verder gaat.
Ik heb nu al 4 x gebeld naar tele 2 en door een storing kan er niets aan gedaan worden.
Er staat ook niets op de site van Tele 2 dat er een storing is terwijl er volgens zeggen heel veel mensen last van hebben, ik heb gevraagd waarom er niets vermeld staat en men zal dit navragen, er staat echter vandaag nog steeds geen vermelding van storing op de tele 2 site.
ik heb nu een hotmail account aangemaakt, ik heb een eigen bedrijf en klanten kunnen mij nu niet mailen.
WAt kan ik hier verder aan doen?
Gewijzigd door miranda op 05 oktober 2009, 17:08
 
cornfed
Kan je wel nog surfen?
Heb je de router een reset gegeven?
Hoe warm wordt de stroomadapter van de router?



Overigens, wil ik wel nog een kanttekening maken.
Het is onverstandig om zakelijke belangen van de betrouwbaarheid van een consumenten lijn af te laten hangen.
Daar zijn dus zakelijke abonnementen voor.
Ze kosten wel wat, maar als er iets is, staat de monteur na een uurtje aan je deur.



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
miranda
Bedankt voor je antwoord.
Internet heb ik wel en dat werkt goed, een medewerker van tele 2 heeft gisterenavond het modum gereset en geadviseerd om daarna de decoder 10 seconden uit te schakelen, het televisiebeeld is nu goed.
de mail doet het nog niet, er is een storing waar de oorzaak van is gevonden, binnen enige tijd hebben we ook weer mail.
Ik heb navraag gedaan voor de zakelijke mail maar die hebben ook storing en ik kan geen zakeleijke mail bij dit pakket nemen.
De medewerker adviseerde om een hotmail of g-mail account te nemen omdat die nooit storing hebben.
 
cornfed
Mooi dat er vorderingen zijn.

Een e-mail account los koppelen van de provider is altijd een goed idee.
Dan ben je niet meer zo afhankelijk van de provider.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen e-mail en slecht televisiebeeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
E-Mail account geblokkeerd Klacht over Tele2 : 3 17 okt 2019
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Advertentie