obey-robots.txt
09 December 2016, 20:14
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

18-01-2007 Storing Tele2 Compleet Lite en ADSL Lite

Wout
18-01-2007 Storing Tele2 Compleet Lite en ADSL Lite

Er is op dit moment een netwerkstoring. Klanten met een Tele2 Compleet Lite of Tele2 ADSL Lite abonnement kunnen problemen ondervinden met internetten en/of bellen. Door de complexiteit van de storing is momenteel nog onbekend waneer deze is opgelost.

Bron Tele2

Skribbler
De storing is in de ochtend van de 17e ontstaan, en dan duurt het nog anderhalve dag voor er een niets zeggende melding op de site verschijnt dàt ze storing hebben. Het zou Tele2 sieren zich wat communicatiever op te stellen t.o.v. van hun klanten. Aan informatie als 'we weten niet waar het aan ligt' en 'geen idee hoe lang het nog gaat duren' heb ik niks.

Alhoewel ik er wel van overtuigd ben dat er hard aan gewerkt wordt om het op te lossen..
Gewijzigd door Skribbler op 19 januari 2007, 10:45

Sandor
Skribbler schreef:
De storing is in de ochtend van de 17e ontstaan, en dan duurt het nog anderhalve dag voor er een niets zeggende melding op de site verschijnt dàt ze storing hebben. Het zou Tele2 sieren zich wat communicatiever op te stellen t.o.v. van hun klanten. Aan informatie als 'we weten niet waar het aan ligt' en 'geen idee hoe lang het nog gaat duren' heb ik niks.

Alhoewel ik er wel van overtuigd ben dat er hard aan gewerkt wordt om het op te lossen..

idd, helaas dat ze die communicatieve service niet biedenAngry
Forum Tele2 voor al je Vragen en Problemen

Wout
Skribbler schreef:

De storingen die op de website staan worden hier vermeld, maar als je zelf een storing te melden hebt dan kan dat op dit forum. Wink

chrissnow
Bij mij werken zowel telefoon en internet al 2 dagen niet. Ik kan niet bellen en gebeld worden en verwacht een GOEDE compensatie hiervoor.

Toch absurd dat je niet bereikbaar bent via telefoon en van Tele2 zelf niks hoort!!!!!
We samen allemaal samen een actie moeten beginnen en massaal opzeggen

Sandor
chrissnow schreef:
Bij mij werken zowel telefoon en internet al 2 dagen niet. Ik kan niet bellen en gebeld worden en verwacht een GOEDE compensatie hiervoor.

Toch absurd dat je niet bereikbaar bent via telefoon en van Tele2 zelf niks hoort!!!!!
We samen allemaal samen een actie moeten beginnen en massaal opzeggen

Ik denk niet dat je zoiets klaarspeelt:p

ik heb nog nooit problemen ondervonden met tele2 tewijl ik er toch al zo 1 jaar aan vast zit. of misschien komt dat nog wel:p

Sandor
je moet die knop wel 15 seconden ingedrukt houden heWink

kijk anders even na of je instellingen goed staan.

http://www.tele2....ml?x=2&n=0

Skribbler
Eindelijk zijn 'we' nieuwswaardig:
http://www.webwer.../rss/44656
Beetje mosterd na de maaltijd maar vooruit...
Gewijzigd door Skribbler op 19 januari 2007, 15:44

Sandor
martineanet schreef:
Na... endlich... Ik weet niet of het nu met die 15 seconden te doen had, maar in elk geval heb ik nu weer verbinding - bedankt Sandor! Smile

Daar is dit forum voor!

Je vragen zijn welkom bij mij, zolang ze niet te moeilijk zijn :pGrin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '18-01-2007 Storing Tele2 Compleet Lite en ADSL Lite', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:39:32
| abmg01:58:25
| Gilex09:39:00
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?