obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
wel draadloos niet vaste internetverbinding
myrrab
Beste mensen!
Ik heb een nogal vreemd probleem, ik heb nl wel een draadloze verbinding met internet maar geen vaste. Dit probleem is onttaan terwijl ik op internet bezig was op de vaste verbinding. Deze viel weg en sindsdien heb ik geen vaste verbinding meer kunnen krijgen. Er wordt een melding gegeven dat er geen internetverbinding is. Ik heb ook geprobeerd om met mijn laptop een vaste internetverbinding te maken maar ook hierop lukt het niet. Het zal wel iets kleins zijn maar ik zou niet weten wat.. Heeft iemand een idee??
 
cornfed
Als je eerst via draadloos bezig bent en daarna via een kabel wilt werken, moet je de WLAN adapter in je pc/laptop uitzetten.
Er kunnen geen twee gateways tegelijk actief zijn.



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wel draadloos niet vaste internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie