obey-robots.txt
06 December 2016, 20:51
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

COMPLIMENT voor Klantenservice!!!!!!!

Leprechaun
Dag Lezers,
Ik wil graag een compliment maken aan de mensen van de klantenservice!!!
De laatste twee weken heb ik een paar keer een beroep op hen moeten doen.
Vriendelijk, adequaat en uiterst geduldig hielpen zij mij met m'n computer/internetprobleem.
Vriendenjke groeten,
Leprechaun
 
smitseling
Wij zijn het helemaal eens met vorige reactie. Prima service bij tele2!!!
 
Marjanne
Altijd leuk om te horen!
Daar doen we het voor! Grin
Erg diepzinnig...Tot 20 meter en meer
 
caalrami
Ik heb bij Tele2 gewerkt en moet zeggen de klantenservice is altijd vriendelijk en oprecht .
Hierin worden de mensen achter de telefoon ook erg in getraint .
En worden steeds weer beoordeeld.
Het ergste is nog dat de meeste problemen gewoon bij de klant zelf ligt en als de klantenservice aangeeft dat zei de klant er niet mee kunnen helpen .
Springen ze achter hun computer om maar om een forum zoals dit hun gall te spuggen terwijlde klantenservice er niets aan kan doen.
 
kobus1960
Helamaal mee eens!
Zoals zo vaak geschreven, helpdesk doet z'n uiterste best.Smile
Zij kunnen er niets aan doen dat de communicatie verderop bij Tele2
niet lekker loopt. Dat is een gegeven, al eerder geuit door de helpdesk zelf.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
emiel
klantenservice is idd heel goed !
1000x beter dan bij m,n vorige provider!
Bij tele2 kreeg ik laatst een beterschap.

''beterschap nog ik hoor dat u verkouden bent''
Gewijzigd door emiel op 02 maart 2010, 17:16
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'COMPLIMENT voor Klantenservice!!!!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 105 27 november 2016, 12:42
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 17 juli 2016, 13:06
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen 4 03 juni 2016, 13:02
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk 75 17 maart 2016, 18:56
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:12:56
| Gilex03:27:55
| Bill04:41:51
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?