obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet onderbrekingingen van 5-30sec
cornfed
Je moet toevallig tegen de juiste Tele2 gast aanlopen. Normaal gesproken doen ze niet moeilijk.
Bij Tele2 staat Tele2 centraal, niet de klant...Frown
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rowdy
Je kunt altijd nog een hamer gebruiken op je modem. Dan is hij echt stuk en krijg je zeker een nieuwe :-)

(Bovenstaande is vanzelfsprekend een grapje en ik wil niemand aanraden echt met een hamer op het modem te gaan slaan. Je krijgt dan zeker geen nieuwe - je hebt bovendien het modem in bruikleen)
 
Tele2 Webcare
Geachte Remcob,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
dobby
Ik heb ook sinds een aantal weken last van LagSpikes bij het spelen van online spellen.

Remcob gaf het onderstaande aan:

Quote

Vul ik op mijn PCs het IP adres in van de router dan vind ik geen websites, vul ik het Tele2 of OpenDNS in dan gaat het prima.


Echter elk IP adres van Tele2 bedoelt hij ? En waar vult hij dat in?
Gewijzigd door dobby op 12 februari 2010, 12:58
 
cornfed
Dit topic moet je lezen en bij elke pc uitvoeren.
Via het filmpje kan je zien hoe het moet.
[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
commando
Had exact hetzelfde probleem zoals boven omschreven. Tele2 gebeld, binnen 1 minuut medewerker aan de lijn. Hij vroeg me te controleren of er een splitter tussen de telefoonkabel en modem zat. Was inderdaad vergeten om deze er tussen uit te halen na de overstap van KPN.

Tot zover gaat het goed (fingers crossed) en heb nu zelfs het gevoel dat de pagina's sneller laden. Ben weer helemaal tevreden met de schaapjes.
 
leeg
ik heb ook uitval hier.
elke keer 30 sec.
gebeld met hd.
Splitter is er idd tussenuit.
alleen nog steeds storing.
 
kobus1960
Emiel, lag er bij jou geen KPN kabel uit het jaar kruik??
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
ja 10,5 jaar oud.
Maar ja...
T zal allemaal wel weer.
Ik wordt hier stapelgek maarja.
Waarschijnlijk is
noch alice noch tele2 bereid deze problems op te lossen.
 
Bill
Euh, heb iets gehoord maar weet niet het fijne ervan.

Neem een ouderwets telefonie abonnement van KPN en hoop dat deze problemen heeft. Dan moet KPN de storing oplossen al moet de hele woonplaats opengebroken worden.

Zonder garantie
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet onderbrekingingen van 5-30sec', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie