obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Bestaande problemen opnieuw onder de aandacht!
BMW318TI
Zelfde hierzo, ik betaal voor tot 20 mb/s + bellen en het is ook niet 100%. Maarja dat hoeft voor mij ook niet, niest is perfect! Maar als het als maar +/- 30% is het triest!

Dus voor mij geldt: goedkoop is duurkoop (Tele2).
Duurkoop is goedkoop (v.b. UPC is duur, maar je haalt wel de aangegeven snelheden).
 
kobus1960
Zojuist telefoon van DE Tele2 medewerker met excuus voor de vertraging.
Er is een workaround (test) bezig met de nieuwe firmware, de verwachting is dat binnen
een week een batch uitgevoerd wordt, d.w.z. , een automatische firmware update incl.
een reboot door Tele2. Dit gaat in een nacht gebeuren. Gebruiker hoeft hier niets voor te doen.

Hiermee worden de 3 punten genoemd in de topicstart verholpen.
Kortom, er zit schot in de zaak, de lijn loopt weer naar boven Smile
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
sjakie334
Worden er in de nieuwe firmware ook meer instellingen vrijgegeven die je zelf kan aanpassen? Ik snap werkelijk niet waarom het allemaal zo geheimzinnig moet met de overige opties in het modem. Als je dit aanpast en vervolgens werkt het niet meer, dan kan je altijd nog terug naar de fabrieksinstellingen waarbij het modem de instellingen weer 'ophaalt' toch? De modem's van het 20mbit abbo werken ook op deze manier al kon je daar ook helaas al niets aanpassen. Al zou je maar iets simpels als het DHCP menu kunnen bekijken over welk apparaat welke ip adres toebedeeld krijgt. Nu is het vaak gokken en testen zoals met printerservers die automatisch een ip verkrijgen van de DHCP. Daarnaast ben ik benieuwd op welke waardes de modem nu werkelijk intraint, ook geen geheim toch? Ik ben benieuwd.
 
kobus1960
In eerdere gesprekken met telkens dezelfde medewerker Tele2 ging de persoon uit van dezelfde
soort firmware als het oude modem. Eerste prioriteit is dat portforwarding weer werkt.
Tweede, de nummerherkenning op telefonie. Derde en dus de eerste 2 werkende, nieuwe firmware.
Ik ga er niet vanuit dat er meer opties vrijgegeven worden.
v.w.b. Printserver, die kan je geen vaste IP geven? Ik heb m'n netwerkprinters een vast IP adres gegeven.
Werkt prima. Heb ik 198 en 199 gegeven.
Ik probeer niet m'n hand te overspelen door meer te vragen dan weer goed werkende firmware.
Tele2 kennende, stap voor stap.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Ik ben nu een week verder, zie topicstart.
Geen van de 3 kwesties is opgelost Angry
Wederom geen reclame voor Tele2.
Bellen kost me eigenlijk te veel geld, voor iets wat blijkbaar niet helpt.
M'n Email en gebruikersnaam zijn genoegzaam bekend bij Tele2.
Ik blijf wekelijks in dit topic berichten over de gang van zaken.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Weer een week verder.
Nog helemaal niets aangepast, go on Tele2.
Geen feedback, niets!!
Panel van Kassa moet er wel om lachen, vonden mij al positief Smile
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Heb je een link van je Kassa discussie/panel? Ben benieuwd naar wat ze zeggen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Ik zit daar met wat leden in een aparte discussiegroep, met als doel
info te bundelen over ISP's, in mijn geval Tele2.
Losse info over ISP's is te vinden door gewoon lid te worden van kassa.
We bekijken dit over een periode van telkens een half jaar om daarna het geheel
te presenteren. We proberen dit zo objectief mogelijk te doen, dus ook de positieve kanten.
Doel is dus het filteren van info, er staat enorm veel dubbel en vaak negatieve info op het net.
Dat is immers de reden waarom veel mensen lid worden van een forum, kritiek op wat dan ook.
Daarmee hopen we een item te voeden voor een uitzending.
Deze groep bestaat al aantal jaren, ben daar begonnen als Casema lid, toen adsl op de markt kwam.
Vandaar de naam kassapanel, discussies en info worden onderling uitgewisseld op een gesloten MSN site.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Dus we kunnen je binnenkort op tv zien Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Neeeeeeeeee man, doe me een lol, ik hoef niet op de voorgrond.
Als het ergens toe leidt het ik het al naar me zin.
Hobby niet voor niets zullen we maar zeggen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bestaande problemen opnieuw onder de aandacht!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Waarschuwing voor alle bestaande Tele2 klanten Klacht over Tele2 : 7 08 sep 2015
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
Advertentie