obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Blu-Ray streamen
cornfed
Zitten die Homeplugs direct in de WCD? Verdeeldozen lusten ze blijkbaar niet zo.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Godenzoon
Mannen, ik heb er de kracht niet meer voor! Grin

Nee, serieus ik heb vandaag Devolo maar eens gebeld aangezien mijn mail maar niet werd beantwoord. Alle adviezen waar Devolo support mee kwam had ik al geprobeerd. Conclusie van de betreffende medewerker was dat hij het ook niet meer wist.

Wat ik vooral vreemd vind is dat de homeplug van de Dune een verbinding heeft van > 160 mbit. Hierop ben ik gaan experimenteren met de homeplug waarmee het signaal het elektriciteitsnetwerk op gaat. Ik heb nagenoeg alle WCD binnen deze groep gebruikt. Conclusie: grote verschillen! De WCD die ik bij mijn oude setup gebruikte was verreweg het beste. Op deze doos draait een BR met een bitrate van 30 mbit goed. Zwaarder (>40 mbit) loopt ook daar niet goed op.

Vooralsnog besluit ik maar om te accepteren dat ik de zware BR's niet kan streamen met mijn homeplugs. Triest dat een duur product waarvan wordt gesteld dat deze geschikt is voor 200mbit, niet 50mbit kan streamen. Ik geloof niet dat alle WCD van slechte kwaliteit zijn. Zoals gezegd is alle electriciteit in mijn huis 4jr geleden vernieuwd.

Toch bedankt voor jullie hulp!
 
kobus1960
1 lasdop in een verdeeldoos die niet helemaal 100 % zit en er is geen pijl meer op te trekken.
Merk je in het verdere gebruik niets van. En dan krijg je het verhaal, meten is weten.
Gelijk een UTP plug die niet 100 % geknepen is.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blu-Ray streamen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Streamen van laptop naar (XBOX360) Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 22 14 aug 2009
Advertentie