obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Niet telefonisch bereikbaar buiten tele2 netwerk met Tele2 Compleet
humax10129
Ben al 3 weken niet bereikbaar vanuit bijvoorbeeld het KPN netwerk of vanaf mobiel. Ik kan wel naar buiten bellen en ben ook bereikbaar voor gebruikers binnen het tele2 netwerk. Heel storend, mensen krijgen te horen dat het nummer niet beschikbaar is.

Onder het 2de nummer ben ik wel vanaf alle andere netwerken bereikbaar. Dus aan de installatie ligt het niet.

Hebben hier meer mensen last van?

Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, wordt er echt moedeloos van. Iemand nog suggesties
 
Bill
Wat bedoel je met 2e nummer?

Kunnen mensen nog je oude KPN nummer bellen?
Is dat 2e nummer uitgegeven door Tele2? En het eerste nummer dan?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
humax10129

Quote

Bill schreef:
Wat bedoel je met 2e nummer?

Kunnen mensen nog je oude KPN nummer bellen?
Is dat 2e nummer uitgegeven door Tele2? En het eerste nummer dan?


Het 1ste nummer is mijn oude KPN nummer geporteerd naar Tele2. Heeft ook 2 maanden gewerkt.

Het 2de nummer is het door Tele2 extra gekregen nummer

Het probleem zit dus bij mijn "oude" KPN nummer, dat natuurlijk bij iedereen bekend is. Mensen die niet via Tele2 mijn "oude" KPN nummer gebruiken krijgen te horen "nummer niet beschikbaar". Draai (of druk) je datzelfde nummer vanaf een tele2 account werkt alles perfect.
 
Bill
Dat lijkt me duidelijk een probleem dat bij Tele2 ligt. In hun systeem staat iets niet goed ingesteld.

Probeer aan te dringen bij de HelpDesk dat je iemand van de technische dienst te spreken krijgt!


Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
humax10129

Quote

Bill schreef:
Dat lijkt me duidelijk een probleem dat bij Tele2 ligt. In hun systeem staat iets niet goed ingesteld.

Probeer aan te dringen bij de HelpDesk dat je iemand van de technische dienst te spreken krijgt!



Goed advies, maar hoe ga je te werk. Ben al 3 weken bezig en kom niet verder dan de helpdesk. Standaard antwoorden:
- Wordt aan gewerkt
- Bel over 3 dagen nogmaals
- Er is een storing in XXX
- Enz

Is er nog een andere weg die er bewandelt kan worden?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet telefonisch bereikbaar buiten tele2 netwerk met Tele2 Compleet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie