obey-robots.txt
10 December 2016, 17:28
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken

Tele2 HD TV

RobinStn
Hallo,

Ik heb drie vragen waarover ik geen antwoord op kan vinden bij Tele2 en op sites:
- De nieuwe harddisk TV decoder, kan je daarmee ook (zoals bij KPN IPTV) één kanaal opnemen en tegelijkertijd een ander kanaal bekijken?
- Vanaf februari 2010 kan je ook een tweede harddisk TV decoder bestellen staat bij de FAQ op de Tele2 site, maar wat brengen ze daarvoor in rekening; een eenmalig of maandelijks bedrag en hoeveel?

Misschien dat de vragen nog iets te vroeg zijn omdat het product nog wordt uitgerold, maar ik wil het graag weten omdat ik overweeg TV erbij te nemen of andere over te stappen naar iets anders aangezien mijn contract bijna afloopt.

Robin

zx12richard
En je 3e vraag?
UPC Fibernet30.

825768194

jessie
Je eerste vraag heb ik telefonisch aan tele2 gevraagd. De medewerker zei dat dit wel kon. Maar elders op dit forum staat weer wat anders dus 100% zeker ben ik er niet van.

RobinStn
Ik heb ook gebeld en kreeg te horen dat ik twee HD recorders kon gebruiken en dat je op HD recorder één kanaal kan bekijken terwijl je tegelijkertijd een ander kanaal opneemt. De stream zou dan 4mb zijn. De mevrouw aan de lijn zei dat ik 14mb lijn heb dus dat dit makkelijk kan.

Aangezien ik 10mb behaal twijfelde ik aan het verhaal. Dus ook nog gemailed naar Tele2 en daar krijg ik weer een ander antwoord. Dat je met de HD recorder één kanaal kan bekijken terwijl je tegelijkertijd een ander kanaal opneemt klopt. Alleen men gaf aan dat ik of 2 decoders zonder HD kan gebruiken of kan kiezen voor slechts 1 HD recorder omdat dit anders te veel bandbreedte in beslag neemt.

Deze onduidelijkheid is voor mij een reden om nog maar geen tv te nemen. Voor tv moet ik zowiezo 2 HD recorders kunnen gebruiken anders heeft het in mijn situatie geen zin.

jessie
Ik heb op dit moment wel twee decoders, weliswaar nog geen HD.
Maar soms als ik beide decoders aan heb staan kan eigenlijk geen gebruik meer maken
van internet. Zelfs google vind niks meer. Heb toen de helpdesk gebeld en zij hebben een reset gedaan in centrale. Was wel een tijdje beter ,maar mis nog steeds 200Kb aan snelheid.
Ik haal ook 10m/bit dus moet te doen zijn lijkt me.
Tegen mij zeiden ze ook dat de nieuwe Hd decoder ook 4 mb aan bandbreedte in beslag
neemt, evenveel dus als de oude decoder. Wat ik overigens vreemd vind, want je zou denken dat Hd meer bandbreedte nodig heeft. Ze zeiden aan de helpdesk dat dit een nieuwere/andere techniek was. We zullen het zien in februari...

cornfed
De oude decoders werken met MPEG2 compressie en de nieuwe met MPEG4 compressie.
MPEG4 is moderner en efficiënter in gebruik.
Daarom kan er meer beeldinformatie doorgegeven worden dan met de oude decoders.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Tele2 Webcare
Geachte RobinStn

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 HD TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill< 5 mins
| abmg01:11:41
| Gilex06:00:54
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?