obey-robots.txt
11 December 2016, 03:12
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

telefoon en internet

jolanda63koonings
Vandaag voor de zoveelste keer een storing.
Nu kan ik weer niet bellen.
Een paar keer per week heb ik een storing.
Ik ben zo ontevreden over tele2.
Ik wil elke keer opzeggen,maar dan krijg ik te horen dat mijn abonnement stilzwijgend is verlengd.
Het lukt me gewoon niet om er vanaf te komen.
Ik heb de ene storing na de andere en een hele hoge rekening van mijn mobiele telefoon,omdat ze je vreselijk lang aan de lijn houden.
Word je elke keer doorverbonden en het einde van het liedje is dat het probleem nog niet is opgelost.
Eerlijk gezegd kots ik van tele2 als ik het zo mag zeggen.
En je betaald nog veel meer dan bij een andere provider.
Maar ja,hoe kom je er vanaf?
Gewijzigd door jolanda63koonings op 15 januari 2010, 18:43
 
toetsie
Na je minimale contract periode van een jaar of in sommige gevallen twee jaar heb je een opzegtermijn van een maand.
ex Tele2, nu Ziggo
 
emiel
jolanda63koonings schreef:
Vandaag voor de zoveelste keer een storing.
Nu kan ik weer niet bellen.
Een paar keer per week heb ik een storing.
Ik ben zo ontevreden over tele2.
Ik wil elke keer opzeggen,maar dan krijg ik te horen dat mijn abonnement stilzwijgend is verlengd.
Het lukt me gewoon niet om er vanaf te komen.
Ik heb de ene storing na de andere en een hele hoge rekening van mijn mobiele telefoon,omdat ze je vreselijk lang aan de lijn houden.
Word je elke keer doorverbonden en het einde van het liedje is dat het probleem nog niet is opgelost.
Eerlijk gezegd kots ik van tele2 als ik het zo mag zeggen.
En je betaald nog veel meer dan bij een andere provider.
Maar ja,hoe kom je er vanaf?

Een goede advocaat in handen nemen.
Of gewoon blijven zeuren om elke maan de kosten terug te krijgen.
En ik kan je wel vertellen.
Bij andere providers is de klantenservice precies hetzelfte.
En zeker bij Alice want daar noteren ze de dingen geen eens.

Mvg
Gewijzigd door emiel op 16 januari 2010, 08:54
 
jolanda63koonings
Ja,dat dacht ik al.
 
cornfed
Stilzwijgend een abonnement verlengen is wettelijk niet toegestaan meer.
Als je contract is afgelopen en je gaat vrijwillig geen nieuw contract aan, mag je weg met één maand opzegtermijn.



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
BMW318TI
Bedoel je dat je om elk maand kan afzeggen?
Dat zal mooi zijn, mijn contract loopt bijna af.
 
cornfed
Ja, je kan na afloop contract op elk moment opzeggen.
Alleen is er dan nog één maand opzegtermijn er aan vast.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jolanda63koonings
Dat zou heel mooi zijn.
Maar waarom zegt tele 2 dan steeds dat het contract net weer verlengd is en als ik er vanaf wil,dat ik dan een hele hoge boete moet betalen?
 
cornfed
Welk abo heb je en wanneer is die begonnen?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Het is toch vaak zaak om de registratieformulieren én de ingangsdatum van contracten op papier te bewaren.
Komt namelijk erg vaak voor dat e.e.a. ook door gebruikers al in het begin zoek gemaakt worden.
Heb je geen poot om op te staan. Bij tele2 kan je in ieder geval nog op het gebruikersgedeelte je eigen
registratieformulier inzien.
Contracten, verzekeringen, enz enz, plan eens in het kwartaal eens een bezinningsmoment en kijk het na!
Voor je het weet "hang" je weer een jaar, of zelf jaren vast.
Zet reminders in je GSM bv., dat werkt ook wel.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon en internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Savonds traag internet Snelheid 8 04 januari 2016, 17:45
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen 3 12 oktober 2015, 14:03
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 5 10 september 2015, 23:54
Internet - veilig internet abbonnement Klacht over Tele2 4 15 juni 2015, 22:27
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:54:50
| abmg04:15:15
| Gilex15:45:23
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?