obey-robots.txt
09 December 2016, 20:17
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken

geen sms ontvangen

teleurgesteld
Sinds mijn overstap naar tele2 heb ik veel problemen.
Ik kan geen sms berichten ontvangen van andere tele2 gebruikers en ook geen sms berichten ontvangen vanuit het buitenland.
Tele2 is hier al mee bezig, maar ben sinds 4 december overgestapt en er is nog steeds geen oplossing.

Nu blijkt ook nog als extra probleem dat ik net in Canada was en daarvandaan ook geen sms kon versturen. Bellen ging wel en ontvangen ging ook.
Aanstaande zondag ga ik naar Bahrein, dus ben benieuwd of het daar wel werkt.

Zo langzamer hand wordt ik wel erg moe van dit alles. Via de klantenservice kom ik ook niet echt verder, behalve het gegeven dat ze er mee bezig zijn. Ondertussen zit ik al bijna anderhalve maand met dit probleem. Goedkoop is dus duurkoop. Very Cheap.

emiel
maandlasten terugvragen Grin
Kun je altijd proberen.

foija
tja mijn dochter heeft dat probleem ook. Vorig jaar in het buitenland kon ze geen sms ontvangen en versturen ook niet. Gebeld en toen zeiden ze dat we eerst 2 maanden een rekening betaald moesten hebben, ze had al meer dan een jaar een abo!
moedeloos wordt je er soms van

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen sms ontvangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 37 21 oktober 2015, 16:40
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen 3 12 oktober 2015, 14:03
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 5 11 februari 2015, 21:39
Geen HD? TV diensten 1 22 oktober 2014, 13:14
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten 5 09 juni 2014, 19:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:43:08
| abmg02:02:01
| Gilex09:42:36
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?