obey-robots.txt
04 December 2016, 23:27
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via analoge telefonie.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telefonisch niet bereikbaar

MBraam
Beste,

Wij hebben/ hadden het volgende:
Oude situatie:
1. Internet via KPN.
2. Bellen via Tele2.
3. Faxen via Tele2.
===================

Nieuwe situatie:
1. Internet via Tele2.
2. Bellen via Tele2.
3. Faxen via Tele2.
===================

Door een computer storing hebben we dit 3 keer moeten doorgeven.
Daarna kregen we het doe-het-zelf-pakket, alles aangesloten en 2 monteurs verder hadden we eindelijk internet want dit werkte totaal niet.

Opeens op 18-01-2010 hadden we ook geen telefoon en fax meer, maar dit kon want de monteur zei al als dit gebeurt moet je alles even anders aansluiten want hij had even een omleiding gelegd zodat we nog gebeld konden worden en gefaxt. Dus ik heb alles aangesloten volgens het boekje dus de telefoon in poort 1 en de fax in poort 2. Nu kunnen we wel bellen maar we bellen met een tijdelijk nummer en ons eigen nummer is niet in gebruik als je erheen belt krijg je een pieptoon te horen dat het is afgesloten.

Uiteraard gebeld met de Helpdesk van Tele2 maar ik kreeg te horen dat het verhuist moest worden van KPN naar Tele2 omdat we waren overgestapt .... wat erg vreemd is want we zijn niet met de telefoon en/of fax overgestapt maar dit was toch nodig volgens Tele2. Ook was dit niet eerder in de computer doorgevoerd met als gevolg dat ons bedrijf nu niet telefonisch bereikbaar is en ook niet per fax.

Nu zou ik gisteren of vandaag gebeld gaan worden met een mededeling hierover maar tot op heden nog niks gehoord en het duurt en duurt maar ....

Zelf snap ik totaal niet het probleem en Tele2 kan mij dit ook niet uitleggen want dit had te maken met KPN.
Wie kan mij hier eventueel wat meer over vertellen, want ik volg het even niet meer.
Want volgens mij zou dit gewoon in een dag gepiept moeten zijn.

Mvg,
Michael
 
emiel
ik denk dat de tele2 man van dit forum wel contact met je opneemd :O
Maar gewoon je geld terugvragen hoor.
En ook de inkomsten die je misloopt Grin
dit zou allemaal moeten kunnen via m,n huisadvocate Grin
alleen het is wel een lange weg als ze niet meewerken.
MVG
Gewijzigd door emiel op 19 januari 2010, 10:40
 
MBraam
Ja daar ga ik uiteraard ook vanuit maar goed ... inmiddels liggen we er nog steeds uit en dit moet gewoon opgelost worden.
 
cornfed
Jouw situatie is als volgt:

Je had een analoog abonnement via Tele2, ADSL via KPN.
Nu heb je alles via Tele2 lopen. Internet en telefonie.
Maar omdat je ook telefonie (VOIP) van Tele2 erbij hebt genomen is je analoog abonnement afgesloten door Tele2. Dat gaat automatisch.
Je oude telefoonnummer wordt geporteerd (overgezet) naar Tele2 telefonie (VOIP).
Alle telefoonverkeer werkt nu alleen via de router (Tele2 modem). Analoog is immers afgesloten.
Op die router werken fax apparaten slecht. Bij alle routers is dat vaak zo. VOIP is niet echt geschikt voor faxen.
De faxen gebruiken pieptonen (frequenties) die via VOIP niet goed doorkomen.
De fax zal daarom niet zo goed werken. Je kan proberen om de fax in de langzaamste verbinding te zetten die hij heeft.
Daarmee is soms toch faxen mogelijk.

Over je oude nummer het volgende:
Toen je het pakket kreeg, moest je je oude telefoonnummer doorschakelen naar je nieuwe tijdelijke telefoonnummer.
Dan blijf je gewoon bereikbaar met je oude nummer. Als de portering gelukt is, vervalt de doorschakeling weer en dan alles is in orde.

Over je gemiste bedrijfsinkomsten:
Tele2 verbied uitdrukkelijk in haar voorwaarden om bedrijfsmatig met haar lijnen om te gaan. Je bent dus al in overtreding van die voorwaarden.
Voor bedrijven bestaan zakelijke abonnementen.
Je kan dus geen gemiste inkomsten claimen van Tele2.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
emiel
cornfed schreef:
Jouw situatie is als volgt:

Je had een analoog abonnement via Tele2, ADSL via KPN.
Nu heb je alles via Tele2 lopen. Internet en telefonie.
Maar omdat je ook telefonie (VOIP) van Tele2 erbij hebt genomen is je analoog abonnement afgesloten door Tele2. Dat gaat automatisch.
Je oude telefoonnummer wordt geporteerd (overgezet) naar Tele2 telefonie (VOIP).
Alle telefoonverkeer werkt nu alleen via de router (Tele2 modem). Analoog is immers afgesloten.
Op die router werken fax apparaten slecht. Bij alle routers is dat vaak zo. VOIP is niet echt geschikt voor faxen.
De faxen gebruiken pieptonen (frequenties) die via VOIP niet goed doorkomen.
De fax zal daarom niet zo goed werken. Je kan proberen om de fax in de langzaamste verbinding te zetten die hij heeft.
Daarmee is soms toch faxen mogelijk.

Over je oude nummer het volgende:
Toen je het pakket kreeg, moest je je oude telefoonnummer doorschakelen naar je nieuwe tijdelijke telefoonnummer.
Dan blijf je gewoon bereikbaar met je oude nummer. Als de portering gelukt is, vervalt de doorschakeling weer en dan alles is in orde.

Over je gemiste bedrijfsinkomsten:
Tele2 verbied uitdrukkelijk in haar voorwaarden om bedrijfsmatig met haar lijnen om te gaan. Je bent dus al in overtreding van die voorwaarden.
Voor bedrijven bestaan zakelijke abonnementen.
Je kan dus geen gemiste inkomsten claimen van Tele2.

Zeg gewoon dat het prive inkomsten zijn Grin
 
Tele2 Webcare
Geachte MBraam,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
emiel
WebServiceTele2 schreef:
Geachte MBraam,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2


Ik wist wel dat hij contact op zou nemen haha Grin
 
MBraam
We zijn er nog mee bezig en zijn nu overgestapt naar Tele2 zakelijk.

Alles wordt opgelost.
 
emiel
beter Grin
 
MBraam
Helaas nog steeds niet bereikbaar dus dadelijk toch weer even aan de bel trekken en kijken hoe en wat.

Mocht ik weer weten laat ik het weten.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonisch niet bereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Verbindingsproblemen Playstation. [Niet PSN] Storing 3 15 mei 2016, 14:16
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 19 07 februari 2016, 00:26
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:16:07
| Gilex12:09:30
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?