obey-robots.txt
08 December 2016, 06:54
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Films opnemen met HD recorder Tele2

Johan T
De omschrijving bij de HD recorder van Tele2 is niet geheel duidelijk. Is het ook mogelijk films op te nemen met de HD recorder? En kun je het ene programma kijken en (tegelijkertijd) het andere programma opnemen met de HD recorder?

Ik wordt een beetje verward door het gebruik van 'Live TV opnemen'

cornfed
Je kan alles mee op nemen wat je ook normaal kan zien, dus ook films.
Onduidelijk is of je ook iets kan opnemen en tegelijk naar iets anders kan kijken.
De een Tele2 medewerker zegt dat het wel kan, de andere zegt dat het niet kan.
Aangezien Tele2 pertinent weigert om hierin duidelijk te verschaffen, ga ik er van uit dat het niet mogelijk is.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Johan T
Tele2 heeft inmiddels via de mail gereageerd en meldt het volgende:

U stelde een vraag over de mogelijkheden van onze HD recorder, met de Tele2 HD harddisk recorder kunt u films opnemen en bijvoorbeeld programma's opnemen terwijl u zelf een ander programma bekijkt. U kunt televisie programma's live pauzeren, voor bijvoorbeeld een toilet bezoek, wat bijvoorbeeld erg handig is bij sportwedstrijden of spannende films. Deze programma's worden digitaal opgenomen op de ruime ingebouwde harde schijf, dus nooit meer problemen met kapotte of bekraste DVD's!

Deze Tele2-medewerker geeft dus aan dat het wel mogelijk is. Maar als andere Tele2-medewerkers aangeven dat dit niet mogelijk is én dit bovendien niet duidelijk op de site staat dan ga ik toch twijfelen.

cornfed
Kijk, het is eigenlijk heel simpel.
Als je iets wilt opnemen en naar iets anders tegelijk wilt kijken, moet je twee tv streams hebben.
Dat het apparaat technisch gesproken dat aankan, betwijfel ik niet.
Maar of je ook twee streams kunt krijgen op je verbinding, is iets anders.
De afstand van je huis tot de telefooncentrale is beslissend.
Als te ver weg bent, krijg je geen twee streams. De snelheid is niet hoog genoeg daarvoor.

Waar ik bang voor ben, is dat klanten denken iets te krijgen, maar naderhand blijkt dat het toch niet gaat.
Dat zal weer veel teleurstelling geven en boze reacties hier op het forum.
Het zou Tele2 sieren om hierin duidelijkheid te verschaffen wat men precies kan verwachten.
Gewijzigd door cornfed op 27 januari 2010, 21:47

jessie
Kreeg vandaag een brief van Tele2 dat de opleverdatum van de HD-recorder verplaatst is naar 15 februari.
Ook staat er in de brief dat je tegelijkertijd Tv kan kijken en programma's op kan nemen.
(of dit ook op een andere zender kan staat er niet bij, maar ga hier wel vanuit).
Wel staat er dat je er rekening mee moet houden dat het signaal van de tv of derde aansluiting kan benadelen.

me_good29
Ik kreeg eerst een brief met als oplevering datum 08 februari maar kreeg gisteren te horen via de helpdesk dat het pas de week van 15 februari wordt.En ook staat vermeld dat ik nederland 1 2 en 3 in HD gratis erbij krijgt.Wat van waar is moeten we nog afwachten.Maar het feit is wel dat ze vertraging hebben, volgens helpdesk kan het ook zijn dat de decoders pas eind februari verstuurd worden naar de klanten.

Groetjes

wallia
Bij mij staat juist dat ipv 20 februari, 3 februari alles wordt opgeleverd (dus volgende week woensdag al!) Dan klopt dat verhaal van die oplevering van hd-recorders pas aan het eind van de maand dan ook niet!

kobus1960
Lees hier even verder v.w.b. de oplevering........................

Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

mir_weit
Ik kan geen programma opnemen en tegelijkertijd een ander programma bekijken. Het beeld/geluid stoort dan ontzettend.
Beetje jammer! Soms komen er 2 leuke programma's tegelijkertijd op...

cornfed
Dan is de snelheid van je verbinding niet hoog genoeg.
Gewijzigd door cornfed op 13 april 2010, 23:03

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Films opnemen met HD recorder Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:12:55
| abmg10:50:17
| Gilex13:22:21
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?