obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.
kuijppie81

Quote

kuijppie81 schreef:
@ sweeeetje;

Dat kan helemaal kloppen..
Ik was al een bestaande abonnee en kreeg het aanbod voor 6 maanden de helft aan abonnementskosten te betalen en daarna het volledige bedrag. Daarbij krijg je dan de hd decoder incl hdd in bruikleen.
Of die €5 zit al bij de abonnementskosten of ik moet toch extra betalen. Dat zou wel vreemd zijn aangezien ik wel de hd decoder incl hdd heb ontvangen.
Of zie ik het verkeerd?



Zoals jij het vertelt zou best wel eens kunnen zijn omdat het om bestaande klanten gaat. Laten we het hopen!


Net reactie van de klantenservice via mail ontvangen en zij vertelde mij dat de nl 1, 2 en 3 in HD in mijn geval bij de abonnementskosten inbegrepen zijn..
Heb alleen nog geen reactie gekregen of hierbij ook het opnemen en pauzeren inbegrepen zit.
Later meer hopelijk..
Gewijzigd door kuijppie81 op 12 februari 2010, 13:29
 
kuijppie81
Goeie conclusie!! Nog steeds niet helemaal zeker maar we zullen het zien..

Mijn aansluiting zou 26 jan opgeleverd worden, maar heb al bericht gekregen dat het 17 feb wordt. Gelijk maar even die compensatie aanvragen dan..

Jij al enig idee wanneer het opgeleverd wordt?

 
kuijppie81
Ben jaloers...

Veel plezier ermee! Ik lees wel bij de ervaringen hoe t bevalt!


Trouwens nog de klantenservice aan de lijn gehad en zij verzekerden mij dat nl 1, 2 en 3 HD, uitzending gemist, opnemen en pauzeren allemaal binnen het abonnement vallen!
In de loop van het jaar komen er aanvullende paketten met HD-zenders..


Eindelijk duidelijkheid.. Nu mijn decoder nog
Gewijzigd door kuijppie81 op 12 februari 2010, 15:52
 
kuijppie81
Ze hebben inderdaad geen kosten genoemd..

Hopelijk komt er weer zo'n goede eredivisie actie met een half jaar gratis..

Veel plezier vanavond!
 
HJP
Ik heb vandaag ook de decoder gekregen. Mooi klein kastje en ik heb het abonnement van EUR 49.95 per maand en daarin zit ook de HD kanalen van NED 1/2/3.
Ik heb het al aangesloten en de kwaliteit is echt goed te noemen. En je kunt nu ook twee kanalen tegelijk opnemen (de zogenaamde dual tuner). Dit kost natuurlijk wel bandbreedte. Elk kanaal kost ongeveer 5Mb. Dus theoretisch zou je 4 kanalen tegelijk kunnen opnemen/bekijken. Maar in de praktijk zal dit nooit het geval staan. Bij Tele2 staat dus bij mij ook aangeven dat een tweede decoder niet mogelijk is.
Ook al is de decoder gebruikersvriendelijk, ik vind het wel jammer dat er geen handleiding bij zit. Eveneens zijn de opties die ingesteld kunnen worden erg beperkt. Maar tot nu toe ben ik wel tevreden.
Gewijzigd door HJP op 12 februari 2010, 20:27
 
famlimburg
Waar moet je je afstandsbesturing op afstellen
MENU - INSTELLINGEN - TV&AUDIO - HD - opmaak
567p - 720p - of 1080i ????????????
kan het nergens terug vinden ??










 
HJP
Bij 567 krijg ik het linker gedeelte niet op de TV. Bij 760p krijg ik het rechter gedeelte niet op het beeld, en bij 1080i krijg ik het volledige beeld. Dus via trial and error ben ik erachter gekomen. Je moet na elke verandering deze wel opslaan voordat deze actief wordt.
 
Smartie76
De handleiding staat wel online:
http://www2.tele2.nl/handleidingenpagina/PDF/Gebruikershandleiding_iTV.pdf
 
joyce
Ik heb em!!!! Joepie, eindelijk!

Tot nu toe ziet het er goed uit, best een uitgebreid aanbod van zenders en de kwaliteit is duizend malen beter dan dat van digitenne. menu is ook zeer gebruikvriendelijk en ziet er mooi uit.

Tot nu toe erg blij dus.

Enige wat mijn technische kennis te boven gaat:
Welke beeldinstelling is beter, 1080i of 720p??? (ik gebruik de hdmi ingang van mijn tv)

Heb trouwens nog een mail gekregen van Danielle van tele 2 wat betreft de HD zenders in de toekomst:

mail 1: Op dit moment zijn de standaard kanalen NL1, NL2 en NL3. Spoedig zullen de overige kanalen ook in HD kwaliteit zijn. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.


mail2: Wat betreft de HD-zenders is het afhankelijk van de zender zelf. Als bijvoorbeeld SBS6 niet in HD uitzendt, dan kan dat ook niet zo bij jullie uitgezonden worden op de TV, omdat er dan dus geen HD-versie van bestaat. Op dit moment klopt het dat u via ons product NL1, NL2 en NL3 in HD kan kijken en ons doel is om alle zenders in HD uit te zenden. Echter kan ik je helaas op dit moment geen exacte datum daarover berichten.

Ik ben dus redelijk bijgetrokken en tevree...

Smile
 
kobus1960
Aha, Danielle ook weer eens in de lucht.
Dus m.a.w., de HD uitzendingen van andere zenders zijn afhankelijk van de aanlevering door die zenders.
Gaan zij dat voor niets doen? Lijkt me niet, dus dat worden keuzepakketten voor een x bedrag.
Sport / muziek /docu's / amusement, net zoals andere providers, paar pakketten, iets korting enz.
De derden, zoals al eerder door anderen ook geschreven, bepalen het aanbod en de prijs.
Klagen heeft op die manier straks geen zin. Wel een slimme strategie Pfft
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie