obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Amino A532 informatie
Kager
mmm een rechtenkwestie? Een opname is geen vorm van kopieren, maar van timeshifting. Dat deden we vroeger met VHS banden en nu slaat hij het op op een harde schijf.

Het openbaar maken of verveelvoudigen mag alleen de rechthebbende, maar een thuiskopie is geen inbreuk op welk recht dan ook. Daarom verbaast het mij.
 
kobus1960
Correct, die thuiskopie mag je dus rustig maken op de HD, verder hoeft ie dan ook niet.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Kager
wel als mijn HD vol is.
 
kobus1960
Ik ben niet in het bezit van dat onding, maar is er geen 500 Gb schijf in te sleutelen??
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Kager

Quote

Gilex schreef:
En dan ben jij misschien wel een eerlijke gebruiker, maar laten we eerlijk zijn, hoeveel zou er dan juist niet het illegale circuit in verdwijnen?
Kortom ergens moet een grens getrokken worden en wat hierboven al aangeven is, de Content providers hebben dus daar de grens getrokken. Wink


probleem is alleen dat het niet aan de content providers is om deze grens te trekken, maar aan de wetgever.

maar goed als je er als gebruiker niet genoeg mee neemt kun je natuurlijk altijd een andere provider zoeken, dat dan weer wel.

maar ik blijf het vreemd vinden.
 
kobus1960
Precies, je verdiept je in een product alvorens je het aanschaft.
Maar het wachten zal niet lang duren voor die dingen getweakt worden lijkt me Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Amino A532 informatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Advertentie