obey-robots.txt
02 December 2016, 18:52
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken

Klantenservice geef geen antwoord

umiak
11 februari naar 3 verschillende e-mailadressen gemaild dat mijn simkaart niet meer werkt. Vraag om een ander.

Telefonisch kan de klantenservice niets doenAngry omdat ik een champion-abo heb.

Wanneer gaan ze me eindelijk antwoord gevenFrown

Op de site rondgekeken hoe ik een ander kan bestellen, maar niets. Alleen staat er dat ik genoeg beltegoed moet hebben voor een nieuwe kaart. Nou ja, heb 30 cent teweinig opstaan en hoe kan ik dan opwaarderen als simkaart niet meer werkt en ook niet kan internetbankieren want ik ontvang tan-code per sms.........

PffffffffffffAngry
 
cornfed
Misschien interessant voor je: Info E-Mail Adres Tele2 Webcare
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
umiak
Ok gelezen....
Nu heb ik iemand aan de lijn gehad. Prepaid Champion is uitverkocht. Willen mij een teelfoon laten kopen (heb er nog maar 6 in de lade liggen) en een abonnement te nemen.
Daar heb ik dus niets aan. Hoe krijg ik dan voor mekaar om mijn beltegoed die op simkaart staat terug te krijgen.

Wat moet ik nu doen?

Een mail sturen naar webservice@tele2.nl of wat bedoel je?

En vragen of ze me wel willen helpen....
 
cornfed
Klacht brief sturen lijkt mij beter.
Je hebt geld betaald (beltegoed) en je kan er nu niets mee.
Als provider moet Tele2 je het mogelijk maken om het beltegoed op te maken.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
umiak
Naar welk adres kan ik dat het best sturen?
 
cornfed
Tele2 Nederland B.V.
Postbus 70041
9704 AA Groningen
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
umiak
Heb een brief gestuurd en wacht dan af.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice geef geen antwoord', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 37 21 oktober 2015, 16:40
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen 3 12 oktober 2015, 14:03
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 4 08 september 2015, 13:16
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 5 11 februari 2015, 21:39
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg01:01:25
| Bill01:12:44
| Gilex08:26:41
| enzo08:38:50
| IamSogeking 1 dag
| sjonniesjembek 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?