obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
Arienho
Ik heb op dit moment nog scarlet one maar ik krijg eind volgende maand hopelijk beter internet, heb nu echt dramatische snelheid...
Ik heb 50 mb fiberspeed besteld, Ik denk alleen dat ik nog even moet bellen of ze een monteur willen sturen weet alleen niet of het nog kan, want ik ben bang dat het doe het zelf pakket een gedoe wordPfft

1126122650
 
DPC
Tv van Tele2 ook werkend (eindelijk).

Onderstaande snelheid terwijl ik ook tv kijk.

1127279472

Valt mij nog steeds niet tegen
 
djraymo
Na jaren een isdn aansluiting met 20mb van online kwam ik nooit boven de 6.9 mbs
nu tele 2 met 50 mb afstand tot centrale 657 meter jeetje was is dit snel zelf mijn mailbox was nog aan het downloaden tijdens de test Smile

1172143976

Zonder mailbox downloaden

1172150384
 
tas
Hier sinds 3 weken 50 mb internet met TV en telefonie.Hoogste DL snelheid die ik gemeten heb was 2 MB p/s op een film download.
Maar dat is de hoogste meting die ik heb gedaan.Meeste metingen zie link hieronder.Staan wel 2 pc's (bedraad) en 1 laptop (draadloos) op de modem,en dan de tv nog(WIFi) (schijnt 4 tot 6 mb te gebruiken van de 50 mb)

http://www.speedtest.net/result/1198059552.png

Snelheid valt wel tegen dus helaas.Zou nog een monteur kunnen laten komen om de telefoonlijn te laten controleren.Weet niet of dat 70 euro waard is ??

Misschien iemand met ervaring hierover ?

Mvg
Frank[flash width=200 height=50][/flash]
 
djraymo
se

Nu weer iets sneller volgend doel is 52 mb te gaan halen Grin

Tele 2 beter kan niet behhhh its cheap
 
Willem24
1637452568

Hoi lezer,
Mag ik mij even voorstellen, mijn naam is willem en ben 59 jaar. Heb enige kennis van internet en onlangs overgestapt naar tele2. Heb een 20mb pakket (internet + bellen) , tv kijken doe ik met de schotel (voor de kenners astra 1,2,3 en hotbur). Heb boven mijn internet waardes er bijgedaan, maar volgens mij is dit te laag voor een 20 mb pakket. Heb als test de pc rechtstreeks aangesloten op de modem, dus geen routers, hubs, switch er tussen. Poorten open gezet en tijdelijk de firewall op de pc en modem uitgezet. Dus de deur naar internet wagenwijd open. Maar vraag is nu “zijn dit normale waardes voor tele 2” . overigens de afstand naar de centrale is ongeveer 8 a 900 meter.
Mvrg Willem24
 
cornfed
Hoe ziet je telefoonaansluiting eruit?
En speciaal hoe is het modem daarop aangesloten?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Willem24

Quote

cornfed schreef:

Hoe ziet je telefoonaansluiting eruit?
En speciaal hoe is het modem daarop aangesloten?


Mijn aansluiting is als volgt aangesloten met een bijgeleverde kabeltje door tele2 gaat de verbinding naar een pots/adsl spliter (lijn in aansluiting rood). Vervolgens met een bijgeleverd kabeltje van de spliter aansluiting blauw naar de davolink adsl aansluiting. De telefoon is aangesloten op tel 1. De satelliet ontvanger (VU+ duo) is aangesloten op lan 3 en de pc op lan 4. Dit is een test opstelling met minimale kabel lengte en andere apparatuur om eventueele andere storingen uit te sluiten. Heb zoeven nog een test gedaan en ziet er als volgt uit http://www.speedtest.net/result/1638608467.png
met vriedelijke groet
 
kobus1960
in afwachting van Cornfed, zet de ontvanger rap op LAN 1 of 2.
Die zijn daarvoor, 3 en 4 voor routers-pc's.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Willem24
Bedankt voor je reactie kobus maar de sat ontvanger zal niet werken op lan 1 of 2. De vu+ werkt met lunex besturingssysteem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
mailmap op eigen harddisk Algemeen : 5 24 jan 2016
Eigen router achter Tele2 modem/router Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 16 16 jan 2014
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 nov 2013
Advertentie