obey-robots.txt
08 December 2016, 17:03
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Iets leuks mee gemaakt? Vertel het ons, maar houd het netjes!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Tele2 Virtuele Assistent (con|mal)versaties

Bill
Ik heb de Virtuele Assistent van Tele2 eens uitgeprobeerd. Ik kan er geen zinnige antwoorden uithalen, maar vond de (con|mal)verstaties wel grappig.

Ook zo'n onzinnige conversatie gehad? Post hem erbij!

Tele2 zegt: Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt: mijn modem doet raar
Tele2 zegt: Als ik het goed begrijp is de Tele2 verbinding uitgevallen?
Jij zegt: nee hij doet raar
Tele2 zegt: Hmm dan heb ik je niet goed begrepen. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Jij zegt: ja, mijn probleem is nog steeds niet opgelost!
Tele2 zegt: Dat begreep ik niet. Is er nog iets anders waarmee ik je van dienst kan zijn?
Jij zegt: Nee, laat maar!
Tele2 zegt: Tele2 is benieuwd naar jouw mening over deze geautomatiseerde chat. Beantwoord de volgende vraag met een cijfer van 1 t/m 5 (1 = heel slecht; 5 = heel goed):
Tele2 zegt: Wat is de deskundigheid van de virtuele assistent die jij hebt gesproken?
Jij zegt: 1
Tele2 zegt: Dank je voor het cijfer. Tot ziens!


Tele2 zegt: Welkom terug. Tot ziens en nog een fijne dag!
Jij zegt: Wil je me niet meer te woord staan?
Tele2 zegt: Ik heb je helaas niet begrepen. Dan wens ik je nog een fijne dag. Tot ziens!
Jij zegt: modem raar doen
Tele2 zegt: Ik heb je niet begrepen. Lastig. Tot ziens en nog een fijne dag!
Jij zegt: storing
Tele2 zegt: Hmm, ik begrijp dat je iets wilt weten over een storing/niet werkend product. Maar om je beter te kunnen helpen, kun je het beste in een volledige zin zeggen wat je wilt weten.
Jij zegt: Ik heb af en toe storing, dan kan ik niet surfen.
Tele2 zegt: Dat begreep ik even niet. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice? Dan wens ik je nog een fijne dag. Tot ziens!
Jij zegt: Nee, ik wil dat jij me helpt!
Tele2 zegt: Dat begreep ik niet. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice? Dan wens ik je nog een fijne dag. Tot ziens!
Jij zegt: Zucht
Tele2 zegt: Dat begreep ik niet. Je kunt via mij een e-mailbericht achterlaten voor de Tele2 klantenservice. Wil je dat?

Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
jessie
Grin
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Bedankt voor de posting over de virtuele assistent. Onze virtuele assistent is net 'in dienst' bij Tele2 en daarom wordt deze continu getraind. We werken eraan om de virtuele assistent te optimaliseren zodat deze in de toekomst veel beter antwoord kan geven op de vragen die worden gesteld.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Gewijzigd door Tele2 Webcare op 23 februari 2010, 09:42
 
ihgvp
Ik heb dus ergens gelezen dat het niet meer is dan een voorgeprogrameerde computer.
Je zult dus geen gedetaileerde info uitkrijgen. Ik heb hele gesprekken zo gehad met dat ding. hilarisch mar ook triest.
 
cornfed
Ik denk dat een echt persoon hier achter zit.

Zulke domme antwoorden kunnen computers niet geven...Grin
Gewijzigd door cornfed op 30 mei 2010, 20:20
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ihgvp
hahaha heb zelf met tele2 gebeld toen ik mijn abonement afsloot en ik niks had aan dat assistent gebeuren, hij legde het mij uit. die computer is ingesteld met steekwoorden en woordcombinaties. volg je die combi's niet snapt ie het nietShock hahaha dus ik zei: waarom geen echte medewerkers? hij: we hebben de telefoondienst al.

tja
 
wavestrider
Beetje flauw allemaal. Een menselijk denkende computer moet nog uitgevonden worden.
Listen! There's music in the air
 
ihgvp
Tja ik vond het ook allemaal vaag hoor.

Het zou wel heel dom zijn als een menselijk iemand achter dat chatprogramma zit want dan moet het een peuter zijn ofzoWink Het blijft grappig in ieder geval.
 
ihgvp
deze conversatie had ik deze week (dit kan haast geen persoon zijn)PfftGrin:

Tele2 zegt:
Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:tvstoring
Tele2 zegt:Sorry, nu snap ik even niet goed wat je zegt. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:ik heb tvstoringen
Tele2 zegt:Dat begreep ik even niet. Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:ja ik heb storingen op mijn tv
Tele2 zegt:Ik begrijp dat je een probleem hebt met Tele2 Televisie, wat is precies het probleem?
Jij zegt:dat de beelden haperen, en blokkerig beeld geven
Tele2 zegt:Aj, dat is vervelend. Even kijken wat we daar aan kunnen doen.
Controleer dan eerst of alle kabels goed zijn aangesloten. Gebruik hiervoor deze handleiding digitale TV of bekijk het instructiefilmpje hieronder .
Is het probleem daarmee opgelost?
Jij zegt:alle kabels zijn goed aangesloten en de reset heb ik gedaan
Tele2 zegt:Het belangrijkste is dat je de TV hebt aangesloten op de LAN1 poort van je modem. Heb je dat gecontroleerd?
Jij zegt:ik zeg net: alle kabels zijn goed aangesloten en de reset is gedaan
Tele2 zegt:Goed. Is er nog iets anders waarmee ik je van dienst kan zijn?
Jij zegt:ja ik wil geholpen worden
Tele2 zegt:Ik heb je niet goed begrepen. Kan ik je nog ergens anders mee helpen?
Jij zegt:ja ik wil van die haperingen agf
Tele2 zegt:Heb je de openstaande rekening(en) wel al volledig betaald?
Gewijzigd door ihgvp op 30 mei 2010, 21:28
 
cornfed
Ik ben langs geweest bij Tele2 en heb een kiekje geschoten van het persoon achter de computer:

computer_says_no
Gewijzigd door cornfed op 30 mei 2010, 23:42
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Virtuele Assistent (con|mal)versaties', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill02:17:09
| Gilex09:53:02
| abmg20:58:55
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?