obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Verbinding HD TV en andere zaken
me_good29
famlimburg, wanneer heb je deze email ontvangen? Ik heb vanmiddag ook een email van Danielle ontvangen en daarin staat updates komen de 16e van maart.Nu ik jou bericht leest weet ik niet meer wat ik moet geloven.
 
famlimburg
Dit bericht over eind maart is door Danielle zelf hier op het forum geplaatst en ook aan mij telefonisch vanmiddag medegedeeld door Tele 2, dit omdat er te veel en te grote problemen zijn.
 
me_good29
Het is wel raar allemaal van middag kreeg dit:

Bedankt voor je gegevens. Ik heb je klacht in behandeling genomen. Echter denk ik dat de problemen die jij beschrijft te maken hebben met de software van de decoder. Deze problemen zijn bij ons bekend en vanaf 16 maart zal hier een update voor komen. Tot die tijd is het enige wat je kunt doen de decoder van het stroom af halen of de modem en decoder resetten. Na de update moet alles weer naar behoren functioneren. Je klacht is wel in behandeling om er zeker van te zijn dat dit niet ergens anders aan kan liggen.



Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.



Met vriendelijke groet,



Danielle van Tele2
 
cornfed
Duidelijk toch! Hoe raar?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
me_good29
Als je mijn bericht leest en die van famlimburg zijn er 2 verschillende data's voor software update

Als je bericht van "famlimburg" hierboven leest staat er dat de software updates pas eind maart komen.En ik kreeg als datum voor software update 16 maart - 18 maart, en dat vind ik raar.
 
cornfed
Er is één bron die iets anders zegt dan alle andere bronnen.
Danielle heeft vandaag nog een keer duidelijk gemaakt hoe het zit.
Zoek eens op het forum.

Dus niets raars aan de hand.
Het is puur een kwestie wie je gelooft.
Gewijzigd door cornfed op 10 maart 2010, 23:08
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Danielle heeft idd aangegeven dat de updates eind maart gaan plaats vinden, dit eind vorige,
begin deze maand, ECHTER, de datum is ondertussen bijgesteld, vanaf 16 Maart t/m 18 Maart.
Ook dit is door Danielle in diverse topics gedaan.
We kunnen al blij zijn dat Danielle hier namens Tele2 zoveel mogelijk duidelijkheid geeft.
Verwachten dat zij dat in elk topic weer doet mogen we niet, aangezien de topics zich hier opstapelen.
Even wat meer topics doorlezen, met name die waar Tele2 webcare (Danielle) antwoorden geeft, verschaft die duidelijkheid.

Edit; Cornfed typt nog sneller dan ik, en dat is al snel !! Grin
Gewijzigd door kobus1960 op 10 maart 2010, 23:09
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Joyce,

In het pakket zoals je dit nu hebt worden de zenders NL1, NL2 en NL3 uitgezonden vanaf half maart. Wij streven er inderdaad naar, zoals ik je ook in mijn e-mail hebt beantwoordt dat we zoveel mogelijk zenders in HD uit willen zenden. Dit zal vanaf medio zomer 2010 zijn. De kosten hiervoor en welke zenders dit zullen zijn, daar kan ik je helaas nog geen antwoord op geven omdat dit t.z.t. pas bekend wordt gemaakt. Dit kon ik ook niet eerder toen ik je het antwoord op de e-mail stuurde en ik vind het vervelend dat hier een misverstand over ontstaan is.
Voor de duidelijkheid; overige HD-zenders zullen medio zomer geïntroduceerd worden in een apart pakket.

Ik zal voor je nagaan wat er mondeling is overeengekomen en hier zo snel mogelijk bij je op terug komen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste forumleden,

Ik begrijp dat hier enige verwarring is ontstaan over de software-update. Deze zal plaatsvinden vanaf 16 maart en het kan twee dagen duren voordat dit bij al onze klanten is doorgevoerd. Op onze website kun je hier ook berichtgeving over terugvinden:
http://tele2.gebruikers.eu/klantenservice/med...ngen2.html

Ik hoop jullie zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
patrickvl
Tja, een btje gelijk heeft Frans natuurlijk wel. Voor mij is het iets anders. Ik ben ingegaan op een aanbieding: 1e 3 maanden voor 29,95.
Ze hadden er natuurlijk wel even bij kunnen zeggen dat je in ieder geval de eerste 3 maanden het met een inferieur product moet doen. Dan is de aanbieding ineens geen aanbieding meer, maar gewoon een korting omdat het niet goed werkt.

Voetbal vind ik wel jammer dat dat er nog niet is, maar ik was er wel van op de hoogte dat er geen abonnementsdienst was. Mij werd verteld vanaf 3,99 per wedstrijd is. Ik vroeg nog: "Wat houdt dat dan in? Hoe duur is bv Ajax-Fey?" Dat wisten ze natuurlijk niet.
Nu weet ik het wel: Ajax-PSV aanstaande zondag: 7 euro!
Dat ga ik echt niet betalen. En dan zeker weer kijken naar een uitzending met haperende beelden.

Ik kan niet wachten tot het wel goed werkt. ( als het goed is, is dat nog deze maand ). Het zou wel zo netjes zijn om dan de aanbieding 29,95 voor 3 maanden te verlengen voor diegenen die het product al hebben afgenomen.

Zo ga je niet met je klanten om.

Om positief te eindigen. Internet en bellen van Tele2 heb ik al jaren en dat werkt altijd prima.

Edit: Ik heb vermoedelijk op een verkeerd bericht geantwoord ( overigens verandert dat bovenstaand verhaal niet )
Gewijzigd door patrickvl op 11 maart 2010, 13:58
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding HD TV en andere zaken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie