obey-robots.txt
08 December 2016, 06:54
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

hapering beeld digitale tv tele2

Arnold
Goedenavond,

Sinds een paar dagen heb ik het 3in1 pakket van Tele2. Telefonie, internet en digitale TV. Ik ben over het algemeen tevreden (paar keer gebeld met klantenservice en zeer klantvriendelijk en snel geholpen). Maar ik heb 1 probleem. Het beeld blijft regelmatig hangen (met soort klikgeluid). Is dit normaal, weet iemand of ik hier iets aan kan doen?

Arnold

famlimburg
Ik heb ook dat pakket maar tot volle tevredenheid, geen rare dingen gehad.

Gilex
@famlimburg prijs je gelukkig Wink

@ Arnold, zou zo zeggen lees het forum eens door, je bent helaas niet de enige.

Maar als we de berichten mogen geloven zal het halverwege maart beter gaan.

Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

Tele2 Webcare
Hoi Arnold,

Vervelend dat je beeld af en toe hapert. Er zijn problemen bekend met het beeld en het mogelijke haperen hiervan. Mijn collega's zijn druk bezig om hier een oplossing voor te vinden. We hopen in de tweede week van maart een update hiervoor te releasen.

Met vriendelijke groet,

Danielle

henk05
Gisteravond tijdens de olympische spelen (schaatsen) ook erg last gehad van haperend beeld. Lijkt wel of de servers van Tele2 het niet aankunnen of niet tegen bewegende beelden kunnen? Een iets grotere buffer in de decoder zou dus handig zjin.

Met name bewegende beelden (zoals schaatsers) en goedbekeken programma's lijken te haperen. Beeld viel regelmatig weg en haperde gisteravond enorm. Het schaatsen uiteindelijk maar via de oudewetse coax kabel gekeken.

Bij andere programma's en op rustige tijdstippen weinig haperingen / storingen in het beeld!

Gilex
Henk, kan je zo wel al vertellen dat een grotere buffer in de decoders niet gaat lukken.
Hardwarematig iig niet.
op de pcb van de decoder is er geen optie om het (flash)geheugen te vergroten.
Zit maar 64mb flash en 256mb ram in de decoders, en een gedeelte wordt al gebruikt voor de software (linux kernel, de browser etc)

De stilstaande beelden zal denk ik toch op gelost moeten worden door een constante stream van af de servers van Tele2.

Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Dit probleem ligt niet aan onze Hardware, maar aan de software. In de tweede week van maart zal er een software-update plaatsvinden zodat deze problemen (zoals haperend beeld) opgelost worden.

Met vriendelijke groet,

Danielle

henk05
Oké duidelijk! Mooi dat de oorzaak al gevonden is dan.. Cool

NeverMind
In andere forum heeft Danielle het over eind maart dus wat is nu waar??Ben bang voorlopig niks

Bill
Overzicht vaker voorkomende klachten/problemen

Hierin staan ook data genoemd.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hapering beeld digitale tv tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:13:14
| abmg10:50:36
| Gilex13:22:40
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?