obey-robots.txt
09 December 2016, 20:16
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Postcode check Tele2 klopt al meer dan 1,5 jaar niet

netspy
Nog altijd probeer ik (na 1,5 jaar) weer klant te worden bij tele2. Echter geeft de postcode check een negatief resultaat. Dit klopt volgens mij niet. Er is in mijn woonplaats namelijk maar 1 wijkcentrale. Het probleem komt omdat ik in een straat woon, waar eerst geen woningen stonden. (een straat zonder huisnummers zeg maar). Hier is dus ook niet mogelijk een ADSL dienst te leveren. Nu is er een "inbreidings" nieuwbouwproject geweest (in 2007 al!). Ik heb gelijk geprobeerd om Tele2 aan te vragen. Helaas lukte dit niet. Mijn postcode is 4871XX huisnummer 18.
Als ik de postcode en het huisnummer in type van een woning op 50 meter afstand, dan kan ik daar wel Tele2 ontvangen. Dit heb ik gedaan voor de volgende postcode huisnummer combinaties:

4871 CJ 4
4871 DC 54
4871 XS 40

Op alle adressen is tele2 beschikbaar, behalve op mijn adres. Ik heb al meerdere keren de klantenservice gebeld. Ook gevraagd om een manager of techneut te spreken dit kon niet. Via de
phonehouse shop in Breda geprobeerd, mail naar webservice tele2 via dit forum, deze kon mij toen ook niet helpen. Dit alles omdat men alleen maar de zelfde database controleert. Is er nu niemand die bij tele2 verder kan kijken dan de database waar het e.a. verkeerd in staat ? De management chat via de website op woensdag kom ik helaas al 3x niet in.

Iemand die me kan helpen ??? Als bijlage een luchtfoto. [In de groene markering is Tele2 te ontvangen, in de rode markering (nieuwbouw) is Tele2 niet beschikbaar ??]

netspy voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

kobus1960
Even bij www.adsl.nl gecheckt, een site die over het algemeen goed up to date is.
Ook niet leverbaar, Tele2 investeert alleen als het echt interessant is, die gaan alleen
voor het grote geld Frown
Gewijzigd door kobus1960 op 01 maart 2010, 13:26
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

cornfed
Iedereen zit op de centrale in Etten-Leur aangesloten.
Daar is ook Tele2 aanwezig in de centrale.

Het is dus puur een database fout.
De enig manier om dan toch internet via Tele2 te krijgen, is dat met de hand je aanvraag wordt ingeleid.
Daarmee omzeil je de geautomatiseerde aanvraag.

Maar waarom persé Tele2? Genoeg concurrenten met wel een actuele database. Die sluiten jou probleemloos aan.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

netspy
Hoi Cornfed,

Hoe kan ik zo'n handmatige procedure starten ? Ingeleid ? Kan je me op weg helpen met contact binnen tele2 ?
Ik wil graag tele2 opmdat zij een triple play dienst aanbieden tegen normale prijs. Bij tele2 ben ik 40 EUR per maand kwijt voor telefonie (gebruik ik niet), TV en 20Mbps internet.
Bij ziggo betaal ik hiervoor EUR. 51,50 Dit is toch 25% duurder per maand. Vandaar...... Nu betaal ik 8,50 Digitenne, 16,45 Ziggo Digitale TV en 19,95 Alice ADSL2. Maar ik heb liever
alles bij 1 provider.....Dan heb ik de korting voor de eerste 3 maanden nog niet meegeteld bij tele2. Daarnaast uit het verleden goede ervaringen er mee.

kobus1960
Besef wel dat die 20 Mb hooguit 14 Mb is, en het TV pakket nog lang niet goed werkende met 3 HD zenders. (ned 1, 2 en 3 na
15 Maart). HD zenders die daarbij gaan komen in de toekomst worden in pakketten (betaald) geleverd.
Net zoals bij Ziggo dus.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

famlimburg
Tele 2 heeft toegezegd dat ze de meeste zenders in het het bestaande pakket in HD zullen toe voegen na 15 maart.
Dus alle bestaande, tot nu toe uit te zenden zenders die nu in HD uitzenden in het standaard pakket zullen opnemen en doorvoeren.
En dat zonder extra kosten.
Waar halen jullie dan die extra pakketten vandaan ?
Dit is overigens buiten de voetbal kanalen waar je je dus wel voor apart voor moet aanmelden.

Gilex
@ Famlimburg,

Ga eens een beetje beter lezen hier op het forum en geen dingen verkondigen die niet waar zijn.
Alleeen Ned1, 2 en 3 komen in HD beschikbaar halverwege maart.
Dat is zowel aan diverse gebruikers gemeld door Tele2 en ook hier al op het forum door Danielle van Tele2 bevestigd.

Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

cornfed
@ netspy

Er moet door een medewerker van Tele2 'met de hand' een aanvraag worden aangemaakt in hun administratie.
Blijkbaar is nu de situatie dat als je niet 'verschijnt' in de postcode database, je niet ingeschreven kunt worden als nieuwe klant.

Je kan proberen te bellen met 0800-1602. Dat is de verkoopafdeling.
Als het niet wil lukken, moet je omkijken naar een andere provider. Het is niet anders.

@famlimburg

NED1-3 HD zitten inclusief het standaard tv pakket.
Andere HD zenders gaan naar het extra HD pakket à 5 Euro.
Welke HD zenders in het pakket zitten is nog niet bekend. Ook niet wanneer het pakket er komt.

Sowieso geldt dat pas rond 15 maart HD zenders beschikbaar komen.
Ik hoop voor jullie dat die datum gehaald wordt.
Gewijzigd door cornfed op 01 maart 2010, 22:05
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Plompie
cornfed schreef:
NED1-3 HD zitten inclusief het standaard tv pakket.
Andere HD zenders gaan naar het extra HD pakket à 5 Euro.

Volgens mij zitten Ned1 tm 3 niet in het standaard pakket: "HDTV bestel je samen met Programma Gemist voor slechts € 5,00 per maand"

Je krijgt dan dus straks €5.-- voor ned 1 t/m 3 (uitzending gemist stoppen ze in dat pakketje erbij wat bij alle andere aanbieders gratis/inclusief is bij een digitaal abo.) en nog eens €5.-- (o.i.d.) voor de andere HD zenders....

Edit MOD; Kijk even hier naar het antwoord van Danielle, aan alle discussie een einde.
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben?
Gewijzigd door kobus1960 op 02 maart 2010, 12:43

Tele2 Webcare
Beste Netspy,

Bedankt voor je posting met foto erbij. Ik ga je klacht over het niet kunnen ontvangen van Tele2 producten en diensten in behandeling nemen. Tevens heb ik je privebericht hierover gelezen. Ik kom hier zo snel mogelijk bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Postcode check Tele2 klopt al meer dan 1,5 jaar niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Verbindingsproblemen Playstation. [Niet PSN] Storing 3 15 mei 2016, 14:16
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:41:37
| abmg02:00:30
| Gilex09:41:05
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?