obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
De Amino A532 in combinatie met Logitech Harmony One afstandsbediening: Geen beeld
markkuiper
Hallo,

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van het nieuwe Tele2 iTV pakket, ik heb daarbij gekozen voor de Amino A532 met harddiskrecorder. Tot nu geen klachten, bevalt erg goed, echter heb ik wel een ander (luxe)probleem:

Ik heb op mijn Logitech Harmony One afstandsbediening de Amino A532 als apparaat toegevoegd en ook aan de Activiteit TV-kijken.

Wat gebeurt er nu als ik TV-kijken druk: Mijn Tv gaat aan naar het juiste inputsignaal (EXT5), mijn Dolby-set gaat aan om het geluid te regelen en ook de Amino A532 springt aan, zoals het hoort. Echter op deze manier heb ik geen beeld, maar wel geluid.

Alleen na een reset van de decoder (stekker eruit) en gebruik van de bijgeleverde afstandsbediening krijg ik weer geluid EN beeld.

Met de software van Logitech kom ik niet verder, de Amino A532 is hier verder niet mee in te stellen.

Het zou fijn zijn als dit weer werkt zoals met de vorige (Samsung) decoder van Tele2, deze werkte wel op de juiste manier in combinatie met de afstandsbediening.

Heeft iemand hier misschien al ervaring mee en/of de oplossing voor dit probleem?
 
kobus1960
Het je dit topic al gelezen?
Logitech Harmony One instellen op PVR BOX A532
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
markkuiper
Het probleem is inmiddels opgelost door de decoder aan te sluiten via Scart. Alle werkt nu zoals het hoort, Alleen niet op de gewenste manier aangesloten helaas, maar het is niet anders totdat Tele2 het probleem "geen beeld, wel geluid" oplost.
Gewijzigd door markkuiper op 06 maart 2010, 10:31
 
cowboyspeedy
maar mark heb je de harmony dan wel goed ingesteld ?
want als ik het zo lees heb je wat verkeerd gedaan hoor want hoe had je de tv dan op je animo aan gesloten ?
misschien dat ik kan helpen
want ik heb ook de harmony en by my werkt alles perfect
heb beeld via de tv en geluid via mijn tuner versterker vandaar
alleen heb ik de tv via scart staan omdat ik geen hdmi heb
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De Amino A532 in combinatie met Logitech Harmony One afstandsbediening: Geen beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Advertentie