obey-robots.txt
11 December 2016, 08:59
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Home Cinema Set aansluiten

mir_weit
Hoe sluit ik mijn home sinnema set aan op de Tele2 decoder? Voordat ik Tele2 had, had ik een hdmi kabel tussen mijn tv & sinnemaset. Maar er zit geen extra hdmi aansluiting in de decoder...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Gewijzigd door cornfed op 14 maart 2010, 22:27

gbverhoeven
De mooiste oplossing is uiteraard om gebruik te maken van je optische aansluiting (spdif) Dit moet je Home CHINEmaset wel ondersteunen uiteraard! Optische kabels zijn algemeen verkrijgbaar voor een paar euro.

Gerben

Gilex
Simpelste oplossing optisch aansluiten.
De decoder heeft een optische uitgang, en aangezien er toch nog alleen maar een stereo signaal wordt doorgegeven is dat ruim voldoende Wink
dus HDMI naar tv en optisch naar de home cinemaset.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

mir_weit
Geweldig! Dank je wel voor de hulp Smile Ik ga van de week opzoek naar zo'n optische kabel.

cornfed
Die optisch kabel staat vaak aangegeven als Toslink kabel.
http://en.wikiped...ki/TOSLINK
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

mistermood
Ken jou cinema set niet.
Maar ik ga van me tele2 decoder met de hdmi naar me cinema set. Op me set zit een hdmi uitgang en die gaat naar me tv.
Oftewel beeld en geluid loopt via me cinema set.
Daarnaast heb ik de scart ook aangesloten, die gaat naar me hdd/dvd-speler , om eventueel op te nemen. Daarnaast scaled die recoder ook het beeld up. Van de hdd/dvd recoder gaat deze vervolgens ook weer naar me cinema set en vervolgens weer naar de tv.
Je moet wat met al dat aparatuur tegenwoordig Smile

Gilex
"doorlussen" via HDMI is ook een optie maar ik persoonlijk heb lang niet altijd de reciever aanstaan. Geluid van de tele2 stream is maar stereo en op het moment nog niet echt van een hoogstaande kwaliteit. Zit me op het moment nog te veel storingen in het geluid.

mir_weit
mistermood schreef:
Ken jou cinema set niet.
Maar ik ga van me tele2 decoder met de hdmi naar me cinema set. Op me set zit een hdmi uitgang en die gaat naar me tv.
Oftewel beeld en geluid loopt via me cinema set.
Daarnaast heb ik de scart ook aangesloten, die gaat naar me hdd/dvd-speler , om eventueel op te nemen. Daarnaast scaled die recoder ook het beeld up. Van de hdd/dvd recoder gaat deze vervolgens ook weer naar me cinema set en vervolgens weer naar de tv.
Je moet wat met al dat aparatuur tegenwoordig Smile

Ik heb een Panasonic sa-pt70. Hij heeft maar 1 hdmi uitgang, die heb ik aangesloten achter in mijn tv. Ik heb ook de hdmi uitgang van de decoder aangesloten op de tv. Als ik zo'n optische kabel heb, kan ik die wel aansluiten op de decoder, maar kan het dan ook op mijn cinema set? Ik zie namelijk nergens een aansluiting behalve AUX-TV (wit en rood) en ANT.

Gilex
Dat wordt lastig een optische kabel aansluiten als er geen optische aansluiting op je home cinema set zit.

McBeukie
heb je wel een coaxiaal aansluiting op je cinema ( zeg maar 1 zo een tulp vrouwtje kleur geel ) dan kun je een omvormer van spdif naar coax kopen is ong 18 euro je hebt ze ook voor spdif naar analoog maar die zitten rond de 300 euro . Ik heb ze gezien op kabeltje.com of anders even gole gebruiken.
succes.
Gewijzigd door McBeukie op 20 maart 2010, 19:07

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Home Cinema Set aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk 2 07 juni 2014, 20:24
NAS aansluiten op modem/router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 4 04 mei 2014, 15:51
Problemen met aansluiten van internet Storing 17 19 december 2013, 17:39
Eigen DVD recorder aansluiten Storing 4 14 november 2013, 01:22
ip camera aansluiten op een DV2020 Algemeen 20 26 februari 2013, 23:05
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill09:41:19
| abmg10:01:44
| Gilex21:31:52
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?