obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
soms wel soms niet opnemen
patrickvl
Hallo allemaal,

Hebben meer gebruikers problemen met voorgeprogrammeerd opnemen.

Ook vanavond is het weer misgegaan met het opnemen van 2 afleveringen van 24.
De eerste is netjes opgenomen, maar de tweede niet.

Nu zou je kunnen denken dat het wellicht veroorzaakt is doordat het 2 afleveringen achter elkaar zijn. Echter, met het opnemen van een aflevering van Lost is het ook al 2 keer fout gegaan. Zo wordt het voor mij vrij lastig om series te volgen. Ik word hier wel erg moe van.


Groeten
Patrick
 
patrickvl
Correctie op mijn eerdere bericht.

Na resetten van het modem blijken wel beide afleveringen opgenomen. Dat is goed zou je denken. Alleen nu staat het einde er weer niet op en dit terwijl ik aangeef dat de uitzending tot na een kwartier opgenomen moet worden.

Ik ben niet zo van het downloaden van tv series en films, maar sinds ik dit product heb kan ik niet anders..........

Mijn geduld raakt echt op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'soms wel soms niet opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie