obey-robots.txt
04 December 2016, 00:53
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Update Tele2 IPTV

Richen
Kan iemand vertellen wat de update skinversie moet zijn.

Er zijn mensen die vandaag een "update" gehad hebben (althans ik dan) en mensen die deze skinversie al hadden?
Ik zie hier en daar verbeteringen maar nog steeds geen voldoening/aanpassingen op andere vlakken.

En is er een uitgebreide beschrijving wat de update precies inhoud? ipv de 3 punten die op website staan?
Gewijzigd door Richen op 15 maart 2010, 22:42

Gilex
Vrees dat we moeten wachten op tele2 voor we een antwoord kunnen geven.

Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

jayjedi
Ik heb nog niets...als het goed is beginnen ze namelijk vandaag pas met de update! Vandaag tm de 18de geloof ik. Dus vandaag is het zover voor sommigen. We horen denk ik graag jullie bevindingen hier...

eddiexxl
Ik vraag me af hoe weet je nou dat je de update gehad hebt????

kobus1960
idd Danielle geef eens wat info, zodat de mensen kunnen zien dat die update erop staat.
Aan HD kan men het nóg niet zien.
Geef de klanten van Tele2 even wat meer info.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

jayjedi
Is er niemand hier die DE update al heeft??

Tele2 Webcare
Beste Kobus en andere forumleden,

Eerder heb ik aangegeven dat de software-update plaatsvindt vanaf 16 maart en dit twee dagen kan duren voordat dit is doorgevoerd. Dit houdt geen verband, zoals ik eerder op het forum heb geplaatst met de HD kanalen. NL1, NL2 en NL3 worden vanaf 22 maart uitgezonden in HD.

Je kunt als volgt bekijken of je software is geupdate: Als je in het menu naar Instellingen gaat > Algemeen > Systeeminformatie gaat staat onder in beeld de Skin versie.

Als je de update heeft gehad moet dit op S0.21 staan (dit staat tussen andere versie nummers).

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

zvonkojr
dan heb ik m.

jayjedi
En zvonkojr vertel...
Verbetering!?

zvonkojr
eerlijk gezegd zie ik geen verschil, en weet ik niet wat dan beter moet zijn... misschien hebben jullie een idee wat ik moet doen om het te checken...

grtz,

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update Tele2 IPTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 2 20 februari 2016, 15:55
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:50:04
| abmg10:23:20
| Gilex13:31:59
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?