obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Beeldkwaliteit NGC, Discovery, Eurosport
henk05
Een redelijk tevreden gebruiker van Tele2 TV.
Amino decoders (2 aanwezig) werken perfect, opnemen en afspelen werkt fantastisch. Neem dagelijks diverse programma's op en geen enkel probleem gevonden. Beeldkwaliteit ook wel redelijk goed op de normale zenders,

ECHTER:

- Discovery Channel
- Eurosport
- National Geographic Channel

zenden in een ZEER slechte kwaliteit uit bij Tele2. Zelfs een streampje op Youtube is nog scherper. De ondertiteling is bijna niet te lezen, alsof er een grote condenswaas voor de lens hangt.

Wanneer gaat Tele2 deze zenders in goede kwaliteit doorgeven? Ik ben van mening dat juist deze zenders goed weergegeven zouden moeten worden, aangezien ze ook in HD beschikbaar zijn bij de concurrentie en om fatsoenlijk deze programma's te kunnen bekijken een reele beeldkaliteit noodzakelijk kwaad is.
 
jessie
Dat het de beeld kwaliteit niet echt jup van het is ben ik met je eens. Maar zoals jij het beschrijft, zo erg is het bij mij niet. Misschien even spelen met je tv instellingen, contrast e.d. ???
Wat ik wel bij Discovery heb zijn de rare beeldverhoudingen (vaak 4:3). Op de oude decoder nooit geen last van.
 
henk05
Beeldkwaliteit is op beide decoders (beide amino) even beroerd met verschillende TV's. Ligt echt aan doorgifte door Tele2. NGC valt mee, Eurosport en Discovery zijn beroerd.

Wat je zegt klopt inderdaad, volgens mij geven ze het in 4:3 door ipv 16:9. wellicht verklaart dat een en ander.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeldkwaliteit NGC, Discovery, Eurosport', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Beeldkwaliteit A532 via HDMI slecht Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 9 06 mrt 2010
Slechte beeldkwaliteit met nieuwe decoder. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 18 feb 2010
Beeldkwaliteit Tele2 vergelijk met Digitenne TV diensten : 2 17 mrt 2009
Advertentie