obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Mailservers Versatel/Tele2 op blacklist
Harm22
Het valt mij op dat de mailservers van Versatel/Tele2 de laatste weken veelvuldig op meerdere blacklists te vinden zijn. Vooralsnog heb ik nog niet het probleem dat mijn mail niet meer verzonden kan worden (mijn IP adres staat niet op een blacklist vermeld), maar als Versate/Tele2 geen actie onderneemt, kan dit voor haar klanten die wel te goeder trouw zijn, problemen gaan opleveren. Ik heb meerdere malen getracht Tele2 hier voor te waarschuwen, maar zij komen dan terug met de melding dat mijn IP adres geen problemen vertoont en zij dus niet begrijpen waarom ik dit bij hen meldt.
Gewijzigd door Harm22 op 19 maart 2010, 13:13
 
kobus1960
Ik doe al m'n mailzaken middels Gmail, dan gaat het ook (wat je zelf wil) per Tele2
servers, even de accounts goed instellen en helemaal goed.
Gaat het dan mis, krijg je onmiddelijk een melding + Gmail stuurt het via de eigen servers
alsnog weg.
Werkt prima, geen zooi meer op de PC.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Helaas is het normaal dat ip adressen en mailservers geblacklist staan. Gelukkig niet allemaal.
In het verleden zijn hier al vaker postings geweest van Tele2 klanten die geen mail konden verzenden.
Bij Tele2 is het beleid dat er niets ondernomen wordt totdat het moet.
De klant(en) moeten dan hun beklag doen en na een bepaalde tijd is wordt er iets gedaan aan de listing.
Gewijzigd door cornfed op 19 maart 2010, 14:26
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mailservers Versatel/Tele2 op blacklist', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie