obey-robots.txt
07 December 2016, 11:29
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Geschillencommissie internetproviders onderweg

Bill
Geschillencommissie internetproviders onderweg

Klanten van internetproviders kunnen straks op een makkelijke en betaalbare manier hun recht halen. De Consumentenbond en een aantal internetproviders hebben overeenstemming bereikt over de oprichting van een geschillencommissie.

De nieuwe geschillencommissie zal in mei van start gaan. Aan de geschillencommissie doen onder andere mee: KPN, Orange,Tiscali, XS4all, Speedlinq en de kabelbedrijven @home, UPC en Casema. Het is de bedoeling dat uiteindelijk alle aanbieders van internet en daarmee verbonden diensten zich aansluiten bij de geschillencommissie.

Snel en goedkoop
Een veelgehoorde klacht bij de Consumentenbond over internetproviders is dat problemen niet goed en vlug worden opgelost. Een geschillencommissie kan helpen om dit te doorbreken. Consumenten kunnen straks snel en goedkoop hun klacht over hun internetaanbieder bij de geschillencommissie laten behandelen.

Bron: http://www.consumentenbond.nl/nieuws/nieuws/7000284?ticket=nietlid


Een stap op de goede weg om als klant serieus genomen te worden! Cool
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
passeur
Ben benieuwd wat de commissie van het volgende zou vinden:

Volgens TELE2 is de technische opleverdatum 13-12-2006 en dat is de ingangsdatum van mijn abo.

De datum dat internet operatineel was (modem aangesloten) is 11-2-2007.

Om de 2 maand vertraging te compenseren bied men mij 2 maand gratis abo aan (59,90)

Volgens de algemene voorwaarden heb ik echter bij het ingaan van mijn abo geen KPN kosten meer, de 2 maand dat ik deze kosten toch heb moeten maken wil men echter niet vergoeden.

Lijkt mij toch logisch dat dit ook gecompenseerd moet worden?
 
Bill
passeur schreef:
Volgens de algemene voorwaarden heb ik echter bij het ingaan van mijn abo geen KPN kosten meer, de 2 maand dat ik deze kosten toch heb moeten maken wil men echter niet vergoeden.

Lijkt mij toch logisch dat dit ook gecompenseerd moet worden?


Ja dat zou ik ook reeel vinden! Maar elk nadeel heb z'n voordeel, je kunt ook weer eerder van tele2 af.Shock
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
passeur
Binnen een uur nadat ik een mailtje naar Tele2 stuurde werd ik gebeld dat ik gewoon een betalingsbewijs moest opsturen en dan zouden ook de KPN kosten betaald wordenGrin
 
Zonder Modem
Een bedrijf als Tele 2 zal zich nooit aansluiten.
Doen ze dat wel dan heeft z`n geschillencommissie zoveel werk dat die overbelast raakt.

Met een klantenservice die je met allerlei praatjes je bedondert kan dat ook niet anders.Je staat gewoon machteloos.

Zo nu stop ik maar weer want dat inbellen met een 56 K kost me al .
genoeg. Ook dat zullen ze heus niet vergoeden.Sad



 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geschillencommissie internetproviders onderweg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Tros Radar Onderzoek naar Internetproviders Algemeen 10 02 juni 2010, 15:48
Snelheid - Geschillencommissie Elektronische Communicatie Diensten Snelheid 21 22 maart 2010, 20:12
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:54:10
| Gilex04:16:50
| abmg14:51:17
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?