obey-robots.txt
06 December 2016, 20:45
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken

Verkeerd afsluiten van een mobiele abonnement

mekane
Goeiedag beste mensen,

Ik ben in November verhuis van Rotterdam naar Capelle a-d ijssel vanwege de verhuizing
heb ik een abbonement aangevraagd met 200 belmin en 100 smsjes een voordeel bundel
ik heb ook internet erbij aangevraagd omdat er wat mis ging met het vaste internet tijdens
de overschakeling van het ene adres na het andere adres

ik heb de medewerker van tele2 aan de telefoon duidelijk gemaakt dat ik ONBEPERKT
internet wil en dat ik niet einde van de maand extra data kosten heb!

wat blijkt nu het geval dat er dus een Basis data bundel is afgeslote en niet die onbeperkte
de duurste bundel zeg maar wat ik dus wou !!

Er is een koste berekent van totaal 521euro aan data kosten terwijl ik dacht dat ik
kosteloos kon internetten!

ik hoop dat iemand hierbij mij zou kunne helpen dure 0900x nummers word ik gek van !

Met vriendelijke groet,

Mark xxxx
Gewijzigd door cornfed op 21 maart 2010, 14:54
 
cornfed
Sorry, ik heb je persoonlijke details verwijderd!
Dit kan namelijk iedereen zien en er ook misbruik van maken.

Het is het beste dat je via Danielle (Webcare) dat regelt.
Het is de bedoeling dat je via PB (persoonlijk bericht) je gegevens aan haar doorgeeft.
Ze zal ongetwijfeld maandag reageren...
Gewijzigd door cornfed op 21 maart 2010, 14:57
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste Mekane,


Je klacht over de onbeperkte databundel en de hoogte van je rekening heb ik in behandeling genomen. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord hierop.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Mekane,

De factuur is herzien. De specificatie hiervan stuur ik je in een PB.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
kobus1960
Dank voor de feedback, zo zien de lezers dat er (wat wij al wisten) daadwerkelijk
aktie ondernomen wordt! Grin
Gewijzigd door kobus1960 op 25 maart 2010, 10:56
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verkeerd afsluiten van een mobiele abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Abonnement opzeggen Algemeen 2 08 november 2013, 21:38
Opzeggen mobiele telefonie Tele2 Tele2 mobiele telefonie (GSM) 10 17 januari 2013, 16:05
sim only abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) 3 16 juli 2012, 19:05
abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) 2 07 juli 2012, 19:21
mobiel abonnement opzeggen Algemeen 4 29 november 2011, 17:05
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:07:42
| Gilex03:22:41
| Bill04:36:37
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?