obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Amino 132 en DVD recorder
carootje
Hallo,

Ik heb een Amino 132 decoder (geen HD recorder) en een panasonic DVD recorder.
Ik zou graag met de recorder opnemen, is dit mogelijk? En zo ja, hoe sluit ik dit aan?

Ik heb nu de hdmi kabel van decoder naar TV, en tussen tv, recorder en decoder een scart kabel. Ik kan TV kijken via HDMI1 en AV1. Opnemen lijkt goed te gaan, maar bij afspelen blijkt dat er alleen ruis opstaat. (heb ook het idee dat er een uitgang minder is dan bij de oude samsung decoder, waarbij het wel werkte)
Heeft iemand een idee, want ik word langzaam aan wanhopig ;-)

Alvast heel erg bedankt!!
 
carootje
Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb wel gewoon tv beeld via scart en hdmi, dus lijjkt te moeten kunnen.
Ik had in eerste instantie geprobeerd om alles op een zelfde manier aan te sluiten als ik bij de oude samsung had, maar dan kan ik alleen ruis opnemen (wel gek, omdat ik wel gewoon beeld heb via scart).

Ik ga het morgen nog een keer proberen!
 
carootje
Heel erg bedankt! het werkt ;-)
 
oene43
En kun je nu ook zenders opnemen terwijl je naar een andere zit te kijken? Ben ik wel heel benieuwd naar want zit zelf hier met dezelfde situatie. Momenteel heb ik mijn kabelaansluiting van Ziggo ook nog maar die wordt binnenkort afgesloten dus kan ik het voor die tijd gereed maken.
 
cornfed
Als je het model Amino 132 krijgt, kan je niet één zender opnemen en tegelijk naar iets anders kijken.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
oene43
Da's duidelijk. Wordt dus nog een ontvanger xtra erbij om "oorlog" hier te voorkomen. Angry Bedankt voor je reactie.
Oorlog valt mee.
Intussen modem met recorder erin binnen gekregen. Ben er nu achter gekomen dat ik EN met de interne recorder en met de externe recorder kan opnemen. Ook verschillende zenders. Dus 1 kijken en 2 andere opnemen. Ideaal.
Gewijzigd door oene43 op 20 mei 2010, 10:49
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Amino 132 en DVD recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Advertentie