obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Tweede HD Recorder
bschuurmans
Sorry;-) die is gedaan rond 20.00 uur. Overdag moet ik werken, dus kan ik vaak niet eerder bellen met Tele2
Het is mijn eigen leven. Ik droom zoals ik wil!
 
kobus1960
Oke, da's geen verkeerde tijd om dat te doen.
Blijft het zo slecht, klacht deponeren bij de helpdesk en aangeven dat de datum genoteerd is.
Waar het fout zit, buitenshuis, binnenshuis, geef Tele2 de kans om het op te lossen.
Is het binnen die maand niet opgelost kan je kosteloos van het tweede product af.

Niet lullig bedoeld overigens, maar eisen stellen aan providers qua wat je zelf zou willen hebben
gaat niet werken helaas, wat je zou kunnen krijgen staat geadverteerd én in de kleine letters.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
bschuurmans
Ja, helaas is mij dat bekend.
Alleen als je aan de telefoon duidelijk aangeeft wat je eisen zijn en zij verzekeren je dat het kan, mag je als consument er van uit gaan dat dat ook klopt.
Nu vind ik overigens wel dat de klantenservice doet wat zij kunnen. Ik heb vaak het gevoel dat zij wel willen, maar simpelweg niet mogen.
De laatste keer ben ik overigens zeer goed geholpen en krijg een zeer groot gedeelte van mijn geld terug. Helaas is hiermee alleen niet de klacht verholpen.
Ik betaal graag voor een product, maar dan moet het wel werken.
Het is mijn eigen leven. Ik droom zoals ik wil!
 
kobus1960
Je hebt gelijk hoor, probleem is dat de onderlinge communicatie bij Tele2 beter zou moeten.
Sales en Helpdesk hebben gescheiden belangen, da's duidelijk Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Bschuurmans,

Ik heb je bericht over de problemen met het aansluiten van de tweede decoder gelezen. Graag zou ik je gegevens willen ontvangen zodat ik uit kan zoeken waar dit aan kan liggen. Zou je alsjeblieft je postcode en huisnummer of klantnummer naar mij in een PB willen sturen. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Bschuurmans,

Helaas kunnen we je niet bereiken op het door jou opgegeven nummer. Kun je aangeven of er een bepaald tijdstip of ander nummer is waarop je bereikbaar bent. Graag verneem ik dit van je.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste BSchuurmans,

Ik heb begrepen dat na testen met een nieuw ontvangen modem is gebleken dat het dit heeft geholpen het probleem op te lossen. Ik hoop dat de klacht hiermee naar behoren is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Bschuurmans,

Om het probleem op te kunnen lossen is er een monteur aangestuurd die de aansluitsituatie gaat bekijken en verbeteren. De monteur zal op 11-6-2010 langskomen tussen 8.00 en 13.00 uur. Uiteraard wordt er hierna nog contact met je opgenomen de tv hierna naar behoren werkt. Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Bschuurmans,

Helaas weten we inmiddles nog niet of je probleem is opgelost omdat we je niet meer kunnen bereiken. Wat ik wel kan zien is dat na dat een imtech monteur is geweest, de snelheid wel iets is verbeterd. Echter de verbetering is te weinig voor een 2e decoder.
Gezien de afstand, de snelheid en ook de buurt waar de klant woont zou de snelheid nog wel iets sneller kunnen.
Echter hiervoor hebben we contact met jou nodignodig. We willen hiervoor nog een KPN monteur aansturen. Zou je kunnen aangeven op welk telefoonnummer je bereikbaar bent en op welk tijdstip dit het beste uitkomt?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tweede HD Recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 nov 2013
Aansluiting harddisk Recorder met versterker Algemeen : 2 23 dec 2012
HD recorder naar PC TV diensten : 12 07 okt 2012
tele2 hd recorder is een slecht apparaat Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 9 09 sep 2012
DCD/HD recorder stoort. FAQ-klad : 5 20 mrt 2012
Advertentie