obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
20mb naar 40mb zoals kpn dat doet
kobus1960
Heb me gisteravond weer eens op het gemak georiƫnteerd op het overstappen naar kabel.
Ziggo zou in mijn geval kunnen, max 50 MB, hetgeen alleen mogelijk is in een totaal pakket.
Dus met alles overgeleverd aan Ziggo.
A. Daar trappen we niet in, zie ervaringen Tele2 op dit forum.
B. Kom ik in totaal een tank benzine duurder uit in de maand.
C. Bellen doe we hier alleen met simonly abbo's, goedkoop dus.
Conclusie, blijf nog even bij Tele2, snelheid is tenslotte goed. (Fiber)
Het aantal providers is bij ons wel stijgende, dus vinger aan de pols.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
ferrarisat
heb hetzelfde gadaan en was bijn zover om ever te stappen naar ziggo
heb het niet gedaan omdat ik een schotel heb en nu alle ned. zenders in HD heb

en internet van ziggo is niet best hier (almelo) volgens de buren die het wel gebruiken
tv van tele2 heb ik voor noodweer en internet
dus blijft zoals het is
 
McBeukie
Vandaag uit nieuwsgierugheid gebeld met KPN welke snelheid haalbaar is bij mij met het alles in 1 pakket. Want op de site kan ik het snelste pakket bestellen tot 40mb. Maar ze zeggen er niet bij dat de centrale maar tot 20 haalt. Dus ik dacht even bellen , en ja hoor idd premium pakket kan je wel bestellen want is tenslotte van 16 -40mb maar is niet echt logisch en beetje duur.
Maar ook KPN is daar dus niet echt duidelijk in op hun site. Wat wel kan is na 3 maanden je contract veranderen dat is dan wel weer handig.


Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
kobus1960
Dergelijke snelheden, 60Mb, op VDSL, zijn alleen haalbaar als er tot in de centrale al glas ligt.
Dus de "backbone" van KPN of Versatel (overgenomen door Tele2) moet glas zijn.
Nu zit ik dichtbij de hoofdcentrale van dit prachtige dorp, gewoon geluk dus, meer niet.
Km Verder hier is het al niet meer leverbaar, omdat er naar de wijkcentrales nog niet overal glas ligt.

De nieuwe glasbuis ligt sinds vorige week donderdag (niks uitslapen dus)op 8 meter van m'n ISRA in de stoep Grin
Echter alleen de buis, er moet nog geblazen worden.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '20mb naar 40mb zoals kpn dat doet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
ddns Synology nas verwijst naar pagina Davolink modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 10 21 feb 2014
Over naar Online.nl Algemeen : 3 12 nov 2013
Advertentie