obey-robots.txt
04 December 2016, 23:25
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Klantenservice tele2

Danny Venema
Beste mensen,

wie er denkt een abbonement te nemen bij tele2 denk hier dan nog even goed over na.

Ik zou 2 maart april aangesloten worden voor internet televisie en bellen van tele2 maar helaas het werkt niet.
als je de klantenservice belt weten 2 van de 5 mensne met wie je een gesprek hebt hoe zij een klant moeten behandelen.
het enige antwoord wat zij hebben dan moet u maar afwachten.
Awachten je kent niet eens tv kijken men wil je niet doorverbinden naar een hoofd operator ze willen het probleem niet oplossen.
het enige wat zij blijven melden u moet maar wachten als je hen dan beleefd vraagt hoe lang moet ik wachten dan melden zij leuk dat weet ik niet meneer.
als je dan meldt ik ben zo ontevreden met het geen wat er gebeurd dan wil ik nu van dit paket af.
dan melden zij meneer dat kan ook niet u zit nu een jaar vast.

Mensen wordt geen klant van deze firma vooral om het feit dat zij het totaal niet van belang vinden of een klant tevreden is.

Groetjes,

Danny
Gewijzigd door Danny Venema op 03 april 2010, 17:25
 
cornfed
Ik heb je andere topic verwijderd.
Dubbelposten is niet nodig.

We gaan in dit topic verder...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ferrarisat
als ik je verhaal zo lees ben je een heet hoofd en wil je direkt geholpen worden?
jij weet ook dat de helpdesk door scholieren word bezet deze hebben geen kennis
ik ben al jaren bij die club eest zonnet toen versatel en nu tele2
als jezelf rustig blijft krijg je altijd een antwoord wat je graag wil horen (dus zal wel aan jezelf liggen)
 
peegee01
Beste Danny,

Ik heb afgelopen jaar met mijn aanmelding hetzelfde gehad,maar ik kan je nu al zeggen dat de mensen van de klantenservice je hiermee niet kunnen helpen.
Bij mij bleef het rode lampje van het modem branden terwijl DSL groen was en status groen knipperde.
Het probleem lag in de telefooncentrale van KPN er zat een kabeltje verkeerd aangesloten en dat komt vaak voor als je eerst Online klant was, om hun signaal te ontvangen worden de kabeltjes anders ingeklikt.
Dit probleem kan alleen door een KPN monteur worden verholpen, deze word weer aangestuurd door Tele2.
Bij mij duurde het 5 werkdagen voordat alles op orde was,maar als je TV van Ziggo hebt, kun je nog een maand tv kijken alvorens je een brief krijgt voor afsluiting.
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen met dit antwoord, wat niet betekent dat jij hetzelfde probleem zou kunnen hebben, maar weer net iets anders

Groetjes

Peter
 
Danny Venema
Beste Peter,

Ik snap best dat men van de klantenservice geen technische problemen in de wijk centrale kunnen oplossen.
echter het probleem ligt niet daar.

Ik heb namenlijk gewoon signaal ook komt het signaal binnen op de decoder.
als je decoder aansluit dan zoekt hij signaal vervolgens krijg je dan een aanmeld scherm waarbij je je gebruikersnaam en wachtwoord in moet voeren.
Nu komt het probleen mijn gebruikersnaam en wachtwoord worden niet herkend.

Kortom waarchijnelijk zijn deze in het systeem van tele2 nog niet aangezet of verwerkt.

Ik mag dan toch gewoon verwachten dat men dit kan verhelpen.

dan meld je niet aan aann klant u moet maar wachten en wij weten niet op welke dag of datum dit opgelost is.

ik vind dat echt jammer want dan heb ik toch zo iets van ik ben er klaar mee.


Bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Danny
 
Gilex
Er zit nu niks anders op dan te wachten tot na de paasdagen.
En als je die rust kan bewaren, Zou je via dit forum contact kunnen opnemen met Danielle van Webcare (tele2)
Of Danielle neemt contact met jou op, als ze dit topic heeft gelezen.
En die kans acht ik groot. Danielle leest hier op werkdagen vrijwel altijd mee.
Als je hier op het forum een beetje rond leest zal je ook zien dat Danielle er ook daadwerkelijk werk van maakt en de problemen voor je probeert op te lossen.
Ze kan namelijk van uit haar positie de verschillende afdelingen aansturen en op het probleem zetten.

Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Danny Venema
Udate.

Het is vandaag 06 april,

Ik heb vanaf vrijdag tot en met vandaag zonder tv gezeten.

ik moest maar geduld hebben.
Ik heb zojuist weer 3 telefoontjes gepleegd met de klantenservice
En ik kan jullie vertellen ook vandaag zal mijn tv niet gaan werken.

Ik hoop nog nooit zo een schandalige klantvriendelijkheid meegemaakt.

Het enige wat je keer op keer te horen krijgt wij hebben uw meding uitgezet u MOET wachten.


Een ding weet ik wel dit produkt gaat zo snel als het kan de deur uit.

Neem nooit geen tele2

Danny
 
Gilex
Danny Venema schreef:

Neem nooit geen tele2

Danny


Een dubbele ontkenning Grin

Maar snap je frustraties wel. Heb je Daniellle toevallig noggetracht te bereiken?
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Danny Venema
Beste Gilex,

Ik heb Danielle net een email gestuurd ja

en weer 3 telefoontjes gepleegd naar tele2.

Ik heb zojuist contact gehad met mijn rechtsbijstand wat de mogelijkheden zijn om dit op te zeggen.

Ik wil gewoon een produkt hebben wat werkt en dat als het niet werkt dat menje normaal te woord staat er er alles aan doet het systeem wel te laten werken.

Ik ben er klaar mee het vertrouwen in tele 2 is weg.

Groetjes,

Danny
 
Tele2 Webcare
Beste Danny,

Je e-mail heb ik zojuist ontvangen en ik heb je klacht op het gebruikersforum gelezen. Dit zal ik nu in behandeling nemen. Ik kom hier zo snel mogelijk met een antwoord bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:14:35
| Gilex12:07:58
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?