obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice tele2
Tele2 Webcare
Beste Danny,

Fijn dat je gister bent gebeld door mijn collega en dat je vandaag een signaal zal ontvangen. Zou jij mij op de hoogte kunnen houden van je aansluitsituatie. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Danny Venema
Beste Danielle,

Alles werkt nu naar behoren, daar ben ik erg blij mee.

Klein minpuntje is dat als je een televisie en een pc aan hebt dat je dan tussen de 3 mb en de 5mb internet snelheid overhoudt.

Maar dat is normaal volgens de technische dienst.


Groetjes,

Danny
 
Tele2 Webcare
Beste Danny,

Ik ben blij te horen dat alles nu naar behoren werkt. Het klopt inderdaad wat mijn collega van de technische dienst aan je heeft verteld. Als je de TV aanhebt kan er inderdaad tot 5 mb van je internetsnelheid afgaan. Ik hoop je hiermee van dienst te zijn geweest en indien ik nog iets voor je kan betekenen dat hoor ik dit graag van je!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
jayjedi
5 mb?? Dat is nogal wat...
Jullie maken reclame met telefoon Digitale televisie en Supsersnel internet van 20 Mbit...Dat laatste is dus niet goed en is dus valse informatie!
 
Tele2 Webcare
Beste Jayjedi,

Het is bekend dat er snelheid van de internetsnelheid afgaat door de TV. Er wordt geadverteerd TOT 20mb.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Gewijzigd door Tele2 Webcare op 09 april 2010, 13:39
 
jayjedi
Nou nee hoor, Ja nu is dat bekend. En dat het iets invloed heeft snapt iedereen. Maar 5MB!!! Dat is een hele boel invloed.
 
kobus1960
Dat is al even bekend, 5 MB per stream, als je nog eens opneemt tijdens het kijken
verlies je bij elkaar zo rond de 9.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jayjedi
Heb ook goldvision gehad heel lang geleden en nergens last van gehad! Is al wel erg lang terug.

Bij opnemen 9...je internet word dus gehalveerd?!?!?! En wel reclame maken met TV plus 20 Mbit verbinding. Sta er van te kijken dat iedereen hier alles zo pikt soms. Od zijn we gewoon murw geslagen>?!?!
 
kobus1960
Er wordt al jaren reclame gemaakt met TOT 20 Mb internet.
e.e.a. afhankelijk van afstand tot wijkcentrale, ideale thuissituatie etc. etc.
Het blijft een kwestie van lezen, zoals zo vaak. Ook de kleine letters.
Er is in die jaren nog nooit iemand stabiel boven de 15 Mb gekomen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jayjedi
Jawel ik!!
Serieus
tot van de week (dus dik een maand met de nieuwe decoder) geen enkel probleem. Altijd boven de 2MB per seconde. 4 gig binnen 40 minuten binnen....

tot vorige week...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie