obey-robots.txt
05 December 2016, 03:18
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Eindelijk mijn modem maar nu de snelheid nog

com1000
Eindelijk na twee maanden wachten mijn modem alles aangesloten
en het werkt perfect een labtop draadloos en een grote jongen bekabeld
alleen de speed is ver beneden alle peil moet een 20mb lijntje zijn maar volgens mij hang ik aan een 4mb lijntje want ik haal maar 350kb
tele2 gebeld div dingen gereset maar hielp niets vonden ook dat dit ver beneden peil zit
Nu is het doorgegeven aan de technische dienst dus wachten maar

ps zit maar 1100 mtr van de centrale
Gewijzigd door com1000 op 20 februari 2007, 20:06

t2day
tcpip optimizer gedraaid?
zou je mij willen/kunnen uitleggen hoe je een labtop draadloos aansluit op het modem?
ik heb zelf ook een grote jongen die bekabeld aangesloten is, werkt perfect.
Maar m'n lappie wil niet....ik heb er dan ook geen kaas van gegeten helaas Sad

Wout
@com1000 - Goede tip van t2day! Uitleg tcpoptimizer http://tele2.gebr...1#post_421

@t2day - Op de sticker staat een webkey die moet je invoeren als je via je laptop verbinding maakt. Ook kun je uit het config menu van je modem de webkey halen en e.v. aanpassen. Sla die web key op in een textfile en paste hem als je draadloos een verbinding gaat maken. Dit hoeft slechts eenmalig.

Zonder Modem
Gefeliciteerd .Ik wacht nog wel wat langer.
Tele 2 nee

t2day

@t2day - Op de sticker staat een webkey die moet je invoeren als je via je laptop verbinding maakt. Ook kun je uit het config menu van je modem de webkey halen en e.v. aanpassen. Sla die web key op in een textfile en paste hem als je draadloos een verbinding gaat maken. Dit hoeft slechts eenmalig.

Sorry, maar dat gaat toch echt ff te snel voor mij hahaha Grin
Waar zit die sticker en waar moet ik het invoeren???
config menu van de modem is gewoon http://192.168.1.1 ? of is dat te kort door de bocht?
Ik weet wel dat ik de SSID naam nodig had??? meen ik gelezen te hebben.

Ik weet dat ik niet geheel duidelijk ben, maar dat komt omdat ik er ook erg weinig van begrijp Sad

Wout
Ehm, ff goed nadenken. Ik heb het een keer bij de buurvrouw aangesloten! Volgens mij moet er op de onderkant of achterkant van het modem een sticker zitten met de web key. Deze moet je invoeren bij je laptop als je verbinding probeert te maken met je draadloze modem. Er verschijnt dan een invoerschermpje voor je web key.

t2day
ik heb het inmiddels voor elkaar, maar niet doormiddel van de webkey :p
bedankt voor het meedenken in ieder geval !!!

Wout
Wil je oplossing dan eens beschrijven?

t2day
Exact volgens de manier zoals beschreven op de site van Tele2 Grin

http://versatelse...eID=111708

ik weet niet of iedereen dit kan zien, maar als je een Tele2 account hebt waarschijnlijk wel Grin

Enige wat ik nog gedaan heb is het modem resetten, daarna werkte het vlekkeloos!
Gewijzigd door t2day op 22 februari 2007, 16:24

Wout
Is het wel een beveiligd draadloos signaal? Want nergens staat dat je de web key in moet geven. De enige veiligheid die ik kan lezen uit die beschrijving is het verbergen van de SSID, en dat stelt eigenlijk niets voor!

Je kunt het zien als je de lijst van draadloze netwerken hebt of het 'hangslotje' open of dicht is. Heb je ook de key ervan dan staat er een sleuteltje bij afgebeeld.

Een 'open' draadloos netwerk nodigt uit tot misbruik!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eindelijk mijn modem maar nu de snelheid nog', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) 9 26 oktober 2016, 20:24
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 29 augustus 2016, 21:55
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Te verwachten snelheid Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 6 06 juni 2016, 15:59
Download snelheid Algemeen 1 06 mei 2016, 21:24
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill07:07:21
| Gilex16:00:44
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?