obey-robots.txt
11 December 2016, 08:53
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken

vreemde facturatie

hulsman1986
Hallo allemaal,

Op mijn facturen zie ik dat er bijna het dubbele gevraagd wordt per Mb. Normaliter zou het 1 euro per 1 Mb moeten zijn niet?
Voorbeeldje: Deze maand heb ik op een bepaalde dag 7.759Mb verbruikt. Dit kost mij volgens Tele2 16,30 euro (exclusief BTW).
Ook zie ik vaak in mijn facturen rare bedragen staan voor gebelde minuten. Zo heb ik bijvoorbeeld een gesprek gehad van 16 minuten. Dit koste mij 82 cent. Vervolgens staat er pal onder een gesprek van 1 minuut 43 voor 42 cent. Naar hetzelfde nummer. Zo zijn er nog meer van dit soort capriolen in mijn facturen. Het wekt een hoop wantrouwen op bij mij en vraag ik mij ook af hoe veel maanden dit al gebeurd...
Zie ik nu iets over het hoofd? Of klopt dit inderdaad niet? Zijn er anderen die dit ook hebben gezien?

Groeten,

Arthur
Gewijzigd door hulsman1986 op 16 april 2010, 20:00
 
Tele2 Webcare
Beste Arthur,

Graag wil ik je factuur van je mobiele telefonie in behandeling willen nemen. Zou je alsjeblieft je mobiele nummer naar mij kunnen sturen per PB?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
hulsman1986
Ik heb na een maand, nog steeds geen verdere informatie gekregen over het betreffende probleem.
Van de telefonische klantenservice krijg ik te horen dat het genoteerd is, maar dat de facturatie door een derde partij wordt afgehandeld. Dat is leuk, maar ik snap niet waarom dat met mij heeft te maken.
Vervolgens ben ik via dit forum in contact gekomen met Danielle van Tele2. Hier heb ik na twee weken ook niets meer van gehoord.

Hoe zit het?
En ben ik echt nog steeds de enige persoon met deze opvallendheid in zijn facturen?
 
Tele2 Webcare
Beste Arthur,

Ik ga voor je achterhalen waarom de financiele/technische afdeling nog geen contact met je heeft opgenomen. Op 22 april heb ik je het volgende privebericht gestuurd:
Het 1ste punt dat je aangeeft is bij ons bekend. Op dit moment staat er een ticket uit bij onze financiele/technische dienst om het probleem te onderzoeken. Ze zullen contact met je opnemen
Voor probleem 2: Je hebt op 24-03-2010 een DATA en SMS-bundel aangevraagd. Data verbruik is na die datum dus gratis.
Dit is ook de verklaring voor probleem 3, alleen de laatste 7 dagen van maart zijn in rekening gebracht voor de DATA, SMS en Simonly bundel.
Daarvoor betaalde je nog het oude tarief.
Mijn collega van de financiele/technische dienst zal nog contact met je opnemen over het eerste punt.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Gewijzigd door Tele2 Webcare op 06 mei 2010, 10:01
 
hulsman1986
Tele2 heeft contact met mij opgenomen. Het verkeerd verrekende bedrag zal verrekend worden met mijn volgende factuur.
Nog even afwachten, maar alvast hartelijk dank voor het snelle respons.
 
hulsman1986
Tele2 had mij gebeld met het bericht dat ze mij rond de 63 euro tegemoet zouden komen. Dat is inclusief klantenservice belkosten.

Nu zie ik op mijn factuur dat dit niet doorgevoerd is.

Helemaal mooi vind ik dat ik nu dus telefoonkosten heb van rond de 90 euro per maand, terwijl voordat ik mijn abonnementen heb laten veranderen (duurdere abonnementn!) rond de 35 euro zat. Daarvoor zelfs rond de 25 euro. Als ik mijn facturen van het afgelopen jaar nareken zie ik dat er geen verandering is geweest in mijn sms of bel gedrag..

Ik wil ook vermelden dat ik mijn abonnementen heb laten aanpassen bij de klantenservice met de vraag of ze niet een abonnement hadden die beter past bij mijn belgedrag, De klantenservice heeft op dat aspect dus al gigantisch gefaald...
Gewijzigd door hulsman1986 op 15 mei 2010, 13:40
 
kobus1960
Ik heb hier geen zinnig antwoord op, kan alleen maar constateren dat
Tele2 diep triest bezig is, op alle fronten.Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Hulsman,

De vergoeding heb je op 6 mei 2010. Factuur 644990372 loopt over de periode 1 t/m 30 april. Dus de vergoeding zal op de volgende factuur terug te vinden zijn. Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vreemde facturatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
vreemde uitkomsten 100mb.bin test Snelheid 7 14 augustus 2010, 03:15
Onregelmatige Facturatie Tele2 mobiele telefonie (GSM) 5 09 juni 2010, 08:36
Voicemail uitschakelen/Vreemde kiestoon Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 1 15 maart 2010, 12:46
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill09:35:38
| abmg09:56:03
| Gilex21:26:11
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?