obey-robots.txt
07 December 2016, 11:28
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Voortijdig opzeggen abonnement

Plux
Zoals de titel waarschijnlijk al duidelijk doet maken wil ik van mijn Tele2 abonnement af, dit om de volgende redenen: eerst werd er per 2 maand automatisch incasso gedaan, in het eerste jaar werd er soms gewoon rond de 20 euro afgeboekt zonder reden en in emails die ik heb gestuurd kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord waarom dit gebeurde. Nu word er ineens iedere maand automatisch incasso gedaan, zonder dat ik hiervan op de hoogte ben gesteld, dit vind ik al zeer vreemd.

Ook vind ik het opvragen van mijn resterende saldo rete iritant, de ene dag bel je en heb je nog zo'n 9 euro, bel je een dag later zonder veel gesmst te hebben heb je nog maar 4 euro oid. Dit word naar mijn mening veel en veel te weinig ge-update, terwijl bij andere mobiele providers direct word ge-update na een sms of belletje.

Maar nu mijn vraag; ik moet nog zo'n 10 maand volgens mij met dit abonnement doen, maar graag zou ik hier zo snel mogelijk vanaf willen. Is het mogelijk dit abonnement voortijdig op te zeggen?
 
cornfed
Je krijgt toch een factuur?
Daarop staat waarom een bepaald bedrag zo hoog is.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Plux
Ik heb 1 maal een factuur gehad, en dat was na de zomervakantie toen ik in het buitenland ben geweest..

Het liefst ben ik er zo snel mogelijk van af, ik heb er nu wel genoeg van..
 
cornfed
Je hebt toch een overzicht van de facturen online?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Plux
Ook niet, nooit geen gegevens over gehad oid. En ik ben nu dus ook zo'n 60 euro kwijt aan iets waarvan ik niet weet wat, en duidelijk antwoord volgt daar ook niet op.

Maar mijn vraag was dus of ik het abonnement op de een of andere manier vroegtijdig kan opzeggen Smile
 
cornfed
Opzeggen op zich is nooit een probleem.
Alleen wil je zeker niet voor de resterende contracttijd betalen.
Want dat zal het standaard antwoord zijn van Tele2.

Zomaar via mails kan je geen contact opnemen met Tele2.
Of je belt met de helpdesk of zorgt dat je contact krijgt hier met Tele2 Webcare.
Via een PB kan je dat proberen.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Plux
Ik heb toch echt via de mail contact met ze gehad.. En als ze willen dat ik de resterende contracttijd moet betalen dan laat ik het nog wel even zo zitten.
 
cornfed
Dan toch eens via Webcare proberen de zaak op te lossen.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Plux
oké, en met wie moet ik dan contact opnemen via pb?
 
cornfed
Jep.

Klikkerdeklik: http://tele2.gebr...ookup=1140
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voortijdig opzeggen abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Abonnement opzeggen Algemeen 2 08 november 2013, 21:38
Opzeggen mobiele telefonie Tele2 Tele2 mobiele telefonie (GSM) 10 17 januari 2013, 16:05
sim only abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) 3 16 juli 2012, 19:05
abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) 2 07 juli 2012, 19:21
Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet?? Klacht over Tele2 11 29 februari 2012, 02:13
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:52:47
| Gilex04:15:27
| abmg14:49:54
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?