obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Internetsnelheid ineens omlaag
krisendina
hey cornfed

wat je zegt begrijp ik helemaal maar zoals ik al aangaf volgens tele2 is de stabiele verbinding 9 mb maar dit levert de modem ook niet de 9 mb is ook niet meer te halen na de update van 15 maart wat hij daarvoor wel kon.
toch bedankt voor de uitleg.
ik wacht nu de reactie van tele2 even af en anders waarschijnlijk naar kpn die kan de verbinding wel garanderen via het nieuwe glasvezelnetwerk

en kobus

ik begrijp dat het probleem met tele2 is maar de vraag was of iemand toevallig het zelfde had mee gemaakt en toevallig een oplossing had. dat is de bedoeling van een forum
Gewijzigd door krisendina op 23 april 2010, 13:11
 
cornfed
Je gaat er steeds van uit dat er 'verlies' is bij je modem.
Dat is onjuist.
Het 'verlies' zit op de lijn zelf.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
krisendina
geachte cornfed

het verlies in de modem zoals ik het zeg is bevestig door 2 monteurs.
de ingang van de lijn is ook getest en hier komt echt 12 mb stabiel binnen de meeting is via het ira punt gedaan ( zoiets heet die ingang)
dit zijn de bevinding van de monteur niet die van mij overigens bevestigd het ook dat het aan de modem ligt dat dit probleem er pas is sinds 15 maart daarvoor was er niks aan de hand
 
cornfed
Tegen zoveel overmacht, kan ik niet tegen in gaan.
Je hebt volledig gelijk!


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetsnelheid ineens omlaag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
ineens slecht internetontvangst... Algemeen : 7 27 apr 2012
zonnet mail versturen vanaf iPhone 4 werkt ineens niet meer Algemeen : 6 28 aug 2011
Probleem onderbroken kiestoon ineens opgelost Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 24 mrt 2011
ineens geen mail meer kunnen verzenden van mobiel Algemeen : 1 24 jan 2011
Advertentie