obey-robots.txt
04 December 2016, 23:26
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Testpanel idee!

kobus1960
Dit is een reactie op een idee om een testpanel t.b.v. Tele2 te beginnen op dit forum

Met dank aan Jayjedi, Wavestrider, McBeukie!!

Heel goed idee! Ware het niet dat Tele2 Webcare hier meeleest en hier de problemen uitvist.
De superbeheerder, Bill, de bouwer van deze site dus, en de beheerders, zijn een maand of 2 geleden
benaderd om aan tafel te gaan zitten met Tele2.
De beheerders zijn gebeld, door wisselende personen, en er is een waas om dit voorstel blijven hangen.
We hebben gevraagd om de doelstelling, pappen en nathouden doet Tele2 hier al, daar gaan we onze
vrije tijd, benzine enz niet insteken. De doelstelling is altijd uitgebleven.
Zelfs de namen van de personen die belden zijn altijd wisselend gebleven.
Wij zijn dus enigszins terughoudend geweest omdat het niet om een concreet voorstel ging.

Voorts heeft Bill, een gesloten gedeelte ingericht op dit forum waar Tele2 toegang heeft.
Doel hiervan was de discussie op gang te brengen, ook daar krijgen we min of meer dezelfde antwoorden als
overal op dit forum.
Hier worden evt. privacy gevoelige zaken geschreven, vandaar gesloten.
Tele2 gaat niet verder dan de antwoorden van "Danielle", de spreekbuis van iets of iemand van Tele2,
hier ook al geeft, net zo oppervlakkig en niet concreet.
Zij zijn echter wel behulpzaam, maar gebonden aan het management van Tele2, uitvoeren mars!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Gilex
Vrees dat het hier op de bekende 'knip en plak' antwoorden van tele2 weinig gebeurt.
Dat heeft de laatste tijd wel al laten zien.
Al blijf ik wel hoopvol.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
kobus1960
Helemaal mee eens, echter de lezer heeft wel recht op ons antwoord op dit idee.
Tele2 zou eens met een andere versie komen, niets verbaast me!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
Tja Tele2 kom op ik zou zeggen, maak een testpanel die maandelijks of wekelijks via mail een enquete moeten invullen over het product en over wat er verbeterd kan worden etc. Geef die panelleden een interesante korting op hun product of iets dergelijks ( uiteraard wel aan voorwaarden voldoen ) Ik ben er in ieders geval wel voor om te helpen met feedback of verbetering. Luisteren naar je klanten is toch vaak de manier om je te verbeteren . En het scheelt een hoop marketing budget . Want als ik tevreden ben dan vertel ik dat graag door aan mijn kennisenkring etc.

vrgr McBeukie
 
kobus1960
We maken hier een sticky van.
Tijdelijk, mocht hier uiteindelijk wel een interessante reactie komen van Tele2 dan natuurlijk vast.
We wachten rustig af!!
Gewijzigd door kobus1960 op 29 april 2010, 13:30
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Bill
We kunnen als Tele2 Gebruikers Groep ook helpen met testen van firmware e.d.

Reacties op dit soort suggesties zijn er nooit gekomen.

Op dit moment denk ik dat Tele2 dit platform echter (mis|ge)bruikt om Public Relations te bedrijven en de schade te beperken voor alles wat mis gaat bij Tele2.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
McBeukie
Inderdaad als wij nieuwe Firmware kunnen testen en de resultaten en positieve kritiek kunnen terugkoppelen naar Tele2 dan hebben ze daar volgens mij best veel aan. En wij weten dan dat het niet altijd vlekkeloos verloopt, maar daar ben je tenslotte tester voor toch!!

En het lijkt er nu idd een beetje op dat ze altijd maar met standaard smoesjes en antwoorden komen om de boel maar wat in het gareel te houden.
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Gilex
Het lijkt er niet op het is gewoon zo Grin
Waar je ook kijkt waar Tele2 Webcare ook kijkt, het zijn dezelfde antwoorden......
Je zou haast gaan denken dat het een spambotje is dat op bepaalde keywords een standaard reactie plaatst.....
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Bill
En spammers worden geblokkeerd.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
cornfed
Ik dacht dat alle klanten lid waren van het testpanel...Shock Pfft

Wij moeten afwachten of er een reactie komt van Tele2.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Testpanel idee!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:15:59
| Gilex12:09:22
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?