obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Testpanel idee!
kobus1960
Dit is een reactie op een idee om een testpanel t.b.v. Tele2 te beginnen op dit forum

Met dank aan Jayjedi, Wavestrider, McBeukie!!

Heel goed idee! Ware het niet dat Tele2 Webcare hier meeleest en hier de problemen uitvist.
De superbeheerder, Bill, de bouwer van deze site dus, en de beheerders, zijn een maand of 2 geleden
benaderd om aan tafel te gaan zitten met Tele2.
De beheerders zijn gebeld, door wisselende personen, en er is een waas om dit voorstel blijven hangen.
We hebben gevraagd om de doelstelling, pappen en nathouden doet Tele2 hier al, daar gaan we onze
vrije tijd, benzine enz niet insteken. De doelstelling is altijd uitgebleven.
Zelfs de namen van de personen die belden zijn altijd wisselend gebleven.
Wij zijn dus enigszins terughoudend geweest omdat het niet om een concreet voorstel ging.

Voorts heeft Bill, een gesloten gedeelte ingericht op dit forum waar Tele2 toegang heeft.
Doel hiervan was de discussie op gang te brengen, ook daar krijgen we min of meer dezelfde antwoorden als
overal op dit forum.
Hier worden evt. privacy gevoelige zaken geschreven, vandaar gesloten.
Tele2 gaat niet verder dan de antwoorden van "Danielle", de spreekbuis van iets of iemand van Tele2,
hier ook al geeft, net zo oppervlakkig en niet concreet.
Zij zijn echter wel behulpzaam, maar gebonden aan het management van Tele2, uitvoeren mars!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Helemaal mee eens, echter de lezer heeft wel recht op ons antwoord op dit idee.
Tele2 zou eens met een andere versie komen, niets verbaast me!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
Tja Tele2 kom op ik zou zeggen, maak een testpanel die maandelijks of wekelijks via mail een enquete moeten invullen over het product en over wat er verbeterd kan worden etc. Geef die panelleden een interesante korting op hun product of iets dergelijks ( uiteraard wel aan voorwaarden voldoen ) Ik ben er in ieders geval wel voor om te helpen met feedback of verbetering. Luisteren naar je klanten is toch vaak de manier om je te verbeteren . En het scheelt een hoop marketing budget . Want als ik tevreden ben dan vertel ik dat graag door aan mijn kennisenkring etc.

vrgr McBeukie
 
kobus1960
We maken hier een sticky van.
Tijdelijk, mocht hier uiteindelijk wel een interessante reactie komen van Tele2 dan natuurlijk vast.
We wachten rustig af!!
Gewijzigd door kobus1960 op 29 april 2010, 13:30
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Bill
We kunnen als Tele2 Gebruikers Groep ook helpen met testen van firmware e.d.

Reacties op dit soort suggesties zijn er nooit gekomen.

Op dit moment denk ik dat Tele2 dit platform echter (mis|ge)bruikt om Public Relations te bedrijven en de schade te beperken voor alles wat mis gaat bij Tele2.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
McBeukie
Inderdaad als wij nieuwe Firmware kunnen testen en de resultaten en positieve kritiek kunnen terugkoppelen naar Tele2 dan hebben ze daar volgens mij best veel aan. En wij weten dan dat het niet altijd vlekkeloos verloopt, maar daar ben je tenslotte tester voor toch!!

En het lijkt er nu idd een beetje op dat ze altijd maar met standaard smoesjes en antwoorden komen om de boel maar wat in het gareel te houden.
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Bill
En spammers worden geblokkeerd.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
cornfed
Ik dacht dat alle klanten lid waren van het testpanel...Shock Pfft

Wij moeten afwachten of er een reactie komt van Tele2.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Ik heb begrepen, mede ook door postings van Richen en andere gebruikers dat jullie en wellicht anderen graag zouden mee willen werken aan een testpanel. Intern heb ik dit overlegd en we staan hier positief tegenover. We zijn op dit moment aan het onderzoeken hoe en of we een testpannel kunnen opzetten en omdat we moeten kijken hoe we dit intern en technisch kunnen regelen kom ik hier snel op terug met een definitief antwoord.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
McBeukie
We wachten met smart af.... Laat mij maar testen..Smile
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Testpanel idee!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie