obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing na reset modem
hermanplas
Na draadloze verbindingsproblemen heb ik besloten om mijn modem te resetten dmv het verwijderen van de stekker en na 10 sec weer terug te plaatsen. De draadloze verbinding werkte weer echter mijn internet en telefonie waren niet meer beschikbaar.

Het power lampje brandt continu oranje, het status lampje knippert 1x per seconde en het dsl lampje brandt continu. Wanneer ik inlog op de modem geeft hij ADSL link PASS, maar geeft geen verbinding met internet danwel telefonie.

Ik heb al meerdere keren geprobeerd om te resetten, zowel met de stekker als met het knopje naast het stekkertje, allemaal zonder resultaat. Mijn ouders die 1 straat verderop wonen hebben wel gewoon verbinding, dus het zal m.i. niet aan een algemene storing liggen. Wie weet een oplossing?
 
cornfed
Als ik goed herinner is je modem bezig met een firmware update.
En dat gaat schijnbaar niet goed.

Je kan een fabrieksreset uitvoeren.
Aan de achterkant van het modem zit een verzonken knopje. Daar staat INIT bij.
Die moet je enkele seconden ingedrukt houden terwijl het modem aan staat. Met een cocktailprikker of paperclip.
De router gaat dan weer opstarten.

Als dat niet helpt, moet je bellen met de helpdesk.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Dit proces kan weleens 10 minuten in beslag nemen!! Het is geen Cisco Linksys Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing na reset modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Advertentie