obey-robots.txt
03 December 2016, 14:35
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

M.O.2007

jcm800
Hey,
Ik krijg sinds een week of 3 als ik een mail probeer te versturen een "internet-beveiligingswaarschuwing".De melding eronder is: Op de server waarmee u verbonden bent wordt een beveiligingscetificaat gebruikt dat niet kan worden gecontroleerd. De principal-naam van het doel is onjuist. De mail wordt dan niet verzonden voordat ik bevestig dat ik gebruik wil blijven maken van deze server.Shock
Weet iemand raad hiermee?
Grtz, Ardy
Gewijzigd door jcm800 op 10 maart 2007, 15:22

Bill
Is het webmail?? En zo ja via https??

Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

jcm800
Nee, Microsoft Office 2007...

Bill
Iemand anders een suggestie??Frown
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Sandor
kijk eens hier Extra-opties-tabblad beveiliging. misschien is er iets teveel aangevinkt bijv. zet eens digitale handtekening uit.

Dit is trouwens een veel vookomend probleem met office 2007. gebruik je ook vista?
Forum Tele2 voor al je Vragen en Problemen

t2day
Sandor schreef:

Dit is trouwens een veel vookomend probleem met office 2007. gebruik je ook vista?

Ik gebruik al een poosje office 2007, maar eerder genoemd probleem is mij niet bekend, heb ook geen idee hoe het op te lossen.

Sandor
Je kan ook altijd downgrade na offcie 2003 en dan kijken of je probleem zo is opgelost.

jcm800
Hey,
Alvast bedankt voor jullie reacties,een digitale handtekening had ik al niet aangevinkt staan,dus dat is `t niet.Ik heb helaas een beschadigd M.O.2003 bestand op m`n schijf staan waardoor ik ook problemen met deze versie heb,is met het upgraden gebeurd.
Ik heb helaas te weinig kennis van zaken om dit te repareren...
De eerste maanden heb ik trouwens zonder problemen gedraaid met M.O.2007...

Loewie
jcm800 schreef:
Hey,
Alvast bedankt voor jullie reacties,een digitale handtekening had ik al niet aangevinkt staan,dus dat is `t niet.Ik heb helaas een beschadigd M.O.2003 bestand op m`n schijf staan waardoor ik ook problemen met deze versie heb,is met het upgraden gebeurd.

Mijn ervaring is in deze dat beide versies niet meer goed werken, als er bestanden verminkt geraakt zijn of als je wilt downgraden en er iets mis is gegaan. Office 2007 is erg gevoelig en raakt overstuur als er wat beschadigd is. Ik heb het meerdere keren geprobeert, maar kwam steeds uit op opnieuw XP installeren uit. Pas daarna wilde Office 2007 weer goed draaien.
It's so easy when you know the answer.

Sandor
jcm800 schreef:
Hey,

Heb je al geprobeerd opnieuw te installeren?

Probeer anders een ander pad zoals C:\MO2007 of je kan het op een andere schijf installeren.Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'M.O.2007', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Blackberry en mail in outlook 2007 synchroniseren Algemeen 2 04 juli 2011, 22:46
Email imap instellen in outlook 2007. Algemene computer vragen. 5 01 september 2010, 12:27
SMTP instellingen outlook 2007 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 3 08 januari 2009, 16:29
04-09-2007 Werkzaamheden Vision Diensten Storing 1 07 september 2007, 17:29
Sinds zat 28 juli 2007 geen ADSL! Storing 2 02 augustus 2007, 22:40
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg< 5 mins
| Gilex03:14:31
| Bill04:26:07
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?