obey-robots.txt
08 December 2016, 06:51
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

storing tv

brummie02
heb sinds 22april 3in1 pakket van tele2 het is nu al 30mei maar mijn digitaal decoder werkt niet.het beeld blijft haperen of krijg helemaal geen beeld.
vorige week was het de update toen ik belde
zit nu alweer een weekend zonder tv.
als dit zo niet kan worden opgelost na weken.
is het dan mogelijk om mijn contract telaten ontbinden.
zijn er ook geen oudere versie van digitaal decoder voor te vervangen voorlopig dat de problemen zijn opgelost.
kan niet nog langer wachten dat ik tv krijg maar wel de volle mep betalen.

gr brummie02

Sad
 
Gilex
Er zijn op dit fora verschillende topics over het opzeggen van het contract dmv een ingebrekestellingsprocedure.
Iig neem contact op met de helpdesk, laat een ticket aan maken en geef ze een maand de tijd om het op te gaan lossen. Laat dit ook vast leggen en als je problemen na die maand nog niet voorbij zijn kan je inprincipe zo van je contract af.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
cornfed
Vergeet niet restitutie aan te vragen over het "tv leed".
Daarvoor moet je bellen met de helpdesk.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Mlein
Hai,

Ook wij in Gouda hebben een storing waarbij de tv hapert, en er soms een hoge tik uit de dvd-decoder komt. En het geluid valt steeds weg. Om je abonnement op te kunnen zeggen moet aldus de helpdesk je een maand last hebben van de storing. De begindatum wordt vastgesteld middels een 'ticket', die wordt aangemaakt bij het eerste contact.

Ik moet nog maar een paar dagen wachten..

Het zou ook mogelijk zijn om alleen een onderdeel van het 3 in 1 abonnement op te zeggen. Iemand tips of het verstandig is om alleen de televisie op te zeggen? En waar zouden we dan naartoe kunnen gaan?

We willen ons e-mailadres bij tele2 graag houden, maar hebben geen zin in nog meer kastjes..
 
cornfed
Het is mogelijk om alleen het tv gedeelte uit het abonnement te nemen. Dat kan je aangeven aan de helpdesk opzeggingen.
Je houdt dan alleen internet en telefonie over van Tele2.

Hier kan je per postcode zoeken naar de aanbieders: http://www.digite...
Gewijzigd door cornfed op 09 juni 2010, 18:55
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Mlein
Bedankt cornfed voor je snelle antwoord!

Zou een oplossing nog een nieuw kastje kunnen zijn? Of zit hem de kneep in de software?
(die software waar bij tele2 naar eigen zeggen al weken keeeeeeeeeeiiiiii-hard aan gewerkt wordt (waarschijnlijk standaard antwoord nummer 215 cat c sub 18..)
 
cornfed
Het is moeilijk om daarin een advies te geven.
Ten eerste weten we niet wat precies de oorzaak is van je tv problemen.
Ten tweede weten we niet wanneer de update daadwerkelijk eraan gaat komen en of de update wel de problemen van jou oplost.

Uiteindelijk moet je zelf beslissen wat je nog wilt accepteren van Tele2.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Johnat, ik heb je bericht verwijderd, je hebt m in dit onderwerp ook gepost.
hapering beeld digitale tv tele2
Dubbelposting is niet wenseljik.Wink
Gewijzigd door kobus1960 op 10 juni 2010, 22:58
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Ske
Hier in Woerden ook beeld dat hapert, harde tik erbij.
Ik heb al 1,5 jaar Tele2, ook met oude decoder gehad. Dat tikken is altijd al zo geweest.
Toen ik 3 maanden geleden ging verhuizen dacht ik dat het hier wel beter zou worden, maar nee. Waardeloos dat er niks aan gebeurd.

Internet werkt overigens wel goed.

Zodra mijn contract afloopt, ga ik gelijk naar Ziggo, die hebben ook meer zenders in HD, dan heb je meer kwaliteit voor ongeveer dezelfde prijs.
 
kobus1960
Begrijp ik goed dat je decoder tikte op je oude adres en nu op
het nieuwe nog steeds tikt?
Dan zou ik even de helpdesk verzoeken je een nieuwe sturen met
deze motivatie.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing mail Algemeen 2 09 februari 2016, 23:23
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing 1 09 december 2013, 22:06
Storing Maastricht Storing 1 08 mei 2013, 18:15
storing webmail zonnet Storing 3 31 januari 2013, 16:08
Storing Internet en telefonie Leiden Storing 1 21 november 2012, 15:22
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:09:55
| abmg10:47:17
| Gilex13:19:21
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?