obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
tele2 medewerker
vinkfr
Beste Klantenservice,
Ik heb een probleem of liever gezegd, jullie hebben een probleem.Mijn
digitale(oude)decoder was stuk gegaan eind mei en ik heb gebeld voor een nieuwe.Dat kon
alleen als ik weer een nieuw abbonnement voor 1 jaar zou nemen.Mijn oude was in januari
2010 verlopen,maar ik ben hier niet van in kennis gesteld.Ik heb dus een nieuw kontrakt
genomen, maar ik moest toen 10 dagen wachten op een nieuwe decoder.Al die dagen hebben we
geen TV kunnen kijken wat ik een slechte zaak vind.Ik ben nl.al vanaf 2000 ben
jullie.Eerst Zonnet toen Versatel en nu Tele2.Ik heb nooit problemen gehad.Nu heb ik die
nieuwe digitale iTV decoder HD gekregen en konden wij op 8 juni weer TV kijken.Ik heb
alles kunnen aansluiten, maar het aansluiten van de DVD-recorder wil niet lukken,kan wel
de DVD-recorder op de televisie afspelen.We willen dus ook opnemen van de televisie naar
de DVD-recorder maar dit wil niet lukken na alles al geprobeerd te hebben.Alles wat we te
zien krijgen is een grijs beeld.Met mijn oude decoder kon dit wel.Wat is hier het
probleem?Zou graag van jullie zo spoedig mogelijk een oplossing willen krijgen,zodat
alles het weer perfect doet zoals voorheen.
En mijn teleteks doet het ook niet met -P en +P om verder tegaan

Groeten,
Fr.Vink
xxxxxxxxxxxxxxxxx,
Edit mod, persoonlijke gegevens even weggehaald

Gewijzigd door kobus1960 op 16 juni 2010, 15:53
 
kobus1960
Zet hier even je verhaal, incl. je gegevens in een bericht.
http://tele2.gebruikers.eu/klantenservice/hel.../help.html
Begin met "ik wil een email sturen"
De enige manier om Tele2 te bereiken behalve de helpdesk bellen.

Succes
Gewijzigd door kobus1960 op 16 juni 2010, 15:57
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 medewerker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie