obey-robots.txt
10 December 2016, 17:32
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Moet er een online chat komen met een medewerker ?
ja ja 86%[6 stemmen]
nee nee 14%[1 stem]
ja maar...... ja maar...... 0%[0 stemmen]
nee want.... nee want.... 0%[0 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 7
 Onderwerp afdrukken

In t kader van t stemmen. Moet er een online support komen met een echte medewerker?

emiel
Omdat t vandaag toch al stemdag is laten we stemmen over mijn bedachte onderwerp.
Zou t een idee zijn dat er een online support komt met een echte medewerker ?
Gewijzigd door emiel op 09 juni 2010, 08:50
 
cornfed
Dat is zeker geen slecht idee. Ik heb ook 'ja' gestemd..Smile
Alleen moet je beseffen dat je daarmee niet iedereen kan helpen.
Als je verbinding eruit ligt of je moet de router resetten, dan heb je weinig aan een live onlinechat.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
emiel
Dat is waar..
Maar toch denk ik dat het een heel hoop tijd scheeld bij de telefoon helpdesk.
Nu maar hopen dat tele2 een beetje luisterd naar hun forumleden Grin
Gewijzigd door emiel op 09 juni 2010, 10:00
 
kobus1960
Goed idee idd.
Vergeet niet dat Tele2 organisatorisch een LowBudget bedrijf is, weinig personeel, proberen een
hoog rendement te halen d.m.v. contracten met extrerne bedrijven voor dat soort werk.
Vaak zijn dat ook nog de zg. nul uren contracten, alleen betalen indien er werk verricht wordt.
Dus het prijskaartje van een dergelijke voorziening zal Tele2 zeker niet bevallen.
Maar ik stem voor Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
Ja lijkt me ook erg handig voor de simpele vraagjes, want die virtuele assistent is vaak compleet de weg kwijt.
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
emiel
De nee stem komt zeker van danielle af haha
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In t kader van t stemmen. Moet er een online support komen met een echte medewerker?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Over naar Online.nl Algemeen 3 12 november 2013, 19:13
Ip camera online zetten Algemene computer vragen. 10 10 maart 2013, 23:19
Nieuwe splitter moet? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 9 16 maart 2012, 18:47
registreren voor rekening online: een doolhoof Klacht over Tele2 8 15 juli 2011, 23:45
Site werkt niet maar is online,alles geprobeerd! Algemeen 5 31 mei 2011, 00:07
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill00:06:40
| abmg01:15:43
| Gilex06:04:56
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?