obey-robots.txt
07 December 2016, 17:21
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken

3-in-1 abonnement in combinatie met digitenne

Mlein
Hai,

Ik overweeg om gedurende de tijd dat ik getroffen ben door de algemene storing in de tv (haperend geluid en beeld), een maand inmiddels al, digitenne te nemen. Mocht de storing van Tele2 verholpen worden binnen de 2e storingsmaand, dan kan ik nog onder het abonnement van digitenne uit....

Weten jullie of digitenne te combineren valt met het opnemen met de dvd recorder van tele 2?

famlimburg
Na opnemen met tele 2 kan je het niet bekijken via Digitenne.

cornfed
Tele2 heeft toch geen DVD recorder?
Digitenne en IPTV staan los van elkaar.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

famlimburg
Ik dacht dat hij opgenomen beelden op zij setbox bedoelde sorry voor het misverstand dan !

Mlein
Sorry, Ik bedoel de harddisk recorder.

Zojuist de nieuwsbrief van tele2 ontvangen. Het valt me op dat Danielle algemeen wordt voorgesteld als probleemoplosser.

Ze zal het wel erg druk krijgen, tijd voor tele2 een aantal medewerkers te hernoemen tot Danielle...

Bill
Mlein schreef:
Zojuist de nieuwsbrief van tele2 ontvangen. Het valt me op dat Danielle algemeen wordt voorgesteld als probleemoplosser.

Ze zal het wel erg druk krijgen, tijd voor tele2 een aantal medewerkers te hernoemen tot Danielle...

Wil iemand mij de nieuwsbrief doorsturen? Mailadres is wel te vinden in de berichtjes die de forum software verstuurd. Ik ben geen tele2 klant dus krijg 'em niet. Zal ook eens snuffelen op de tele2 website of ik me daar voor kan aanmelden.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Mlein
Hai,

Ik wilde nog 1 keer bellen alvorens digitenne te bestellen. Nu kreeg ik een medewerker, Jermaine, die wel voor me aan de slag ging! Niet alle medewerkers van de klantenservice zouden over de kennis beschikken om storingen te verhelpen, en bij mij steeds verwijzen naar 'een algemene storing' ...
Kennelijk gewoon vaak proberen in de hoop een medewerker met verstand van zaken aan te treffen...
Ook na resetten bleef de storing overigens, nu krijg ik een nieuwe decoder.. Dus wordt vervolgd..

kobus1960
Mezelf maar weer eens geabonneerd op de nieuwsbrief van Tele2.
Zal m (als ie weer eens verschijnt) op het forum quoten in een apart topic.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Mlein
If it's too good to be true, it problably is! Ik ontving maar geen nieuw kastje en daarom zelf maar weer gebeld om te vragen waar de beloofde harddisk recorder bleef. Bleek dat zonder mij te informeren een streep door de bestelling was gezet, want tsja, het lag niet aan het kastje, het was toch onderdeel van een algemene storing.. En de nieuwe software komt pas na het WK!

Grmmpff! Het is dat ik binnenkort op vakantie ga, als ik terugkom ga ik me aanmelden bij Digitenne!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '3-in-1 abonnement in combinatie met digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Abonnement opzeggen Algemeen 2 08 november 2013, 21:38
sim only abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) 3 16 juli 2012, 19:05
abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) 2 07 juli 2012, 19:21
Tele2 in combinatie met PS3 en skybox Algemeen 9 26 december 2011, 15:35
mobiel abonnement opzeggen Algemeen 4 29 november 2011, 17:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill05:22:25
| Gilex10:08:49
| abmg20:43:16
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?