obey-robots.txt
09 December 2016, 20:15
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Tele2 Klanten(geen)service

tderooij58
Mijn mobiele abonnement loopt af in september. Daar beginnen de problemen.
Ik wordt gebeld door Tele2 dat het afloopt (dat is heel netjes) en of ik wil verlengen. Ik in de veronderstelling dat ze me dan een leuke aanbieding kunnen doen: dus niet. Als ik hetzelfde abonnement bij b.v. Vodafone zou nemen ben ik bijna 20% goedkoper uit (en wie roept cheap te zijn??). Dus niet overgesloten Sad.
Gelukkig had ik nog een e-mailadres van Danielle bij Tele2, misschien kan die me helpen of het in elk geval uitleggen waarom dat schaap zo'n grote mond heeft maar er zo weinig van terecht komt. Danielle stuurt me echter terug dat zij me niet gaat helpen want ze heeft geen tijd om op e-mails te reageren, je moet bij de klantenservice zijn (je weet wel: die me ook belden voor de verlenging).
Maar goed: ik naar de klantenservice. Krijg ik zo'n virtuele ..... die niets snapt en dat lastig vindt en na een tijdje de kans om een e-mail te sturen. Na 3 regels houdt het op, maar is mijn mail nog lang niet af. Jammer voor mij. Shock
(Ik heb in het verleden de klantenservice ook al eens gebeld en toen heb ik ook 2 maal iemand aan de lijn gekregen die gewoon vertellen wat er ook op de site staat en daar niet van afwijken. Dat is geen helpen en zeker geen service.)
Dus, Danielle nog maar eens geprobeerd. Nee, Danielle heeft geen tijd om op e-mails te reageren (dat snap ik ook wel, want iedereen probeert natuurlijk Danielle te bereiken want dat is de enige daar die nog wel probeert te helpen).
Van de klanten"service" van Tele2 heb ik n.a.v. mijn mail nog niets vernomen (en dat is toch al weer enkele dagen geleden).
Dus Tele2: stuur dat schaap maar terug de wei in want dat is veel geblaat maar weinig wol. En ik ben wel bereikbaar voor zijn e-mails, maar andersom Sad.
 
kobus1960
Het gaat er hier dus om dat je geen leuke actieaanbieding van tele2 krijgt.
Verder belet niets je om over te stappen naar een andere provider.
Of dat allemaal iets met de klantenservice van Tele2 te maken heeft betwijfel ik.
Kijk hier eens voor leuke aanbiedingen, goeie klantenservice ook Wink
http://www.typhon..._0_0_0_0_0
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
tderooij58
Hallo Kobus1960,
Bedankt voor je antwoord en de link. Het feit dat je tevreden bent over hun service helpt ook.
Mijn mail heeft 2 problemen: ik krijg geen aanbieding die recht doet aan hun kreten dat ze zo goedkoop zijn.
En als 2e dat hun klantenservice een wassen neus is. Moet je voor de gein die virtuele eens uitproberen, die snapt echt helemaal niets. Met de anderen kom je ook niet echt verder.
Enige positieve is dat ze wel altijd reageren.
 
kobus1960
Bij einde contract ben je vrij om te gaan waar je wil, dus vergelijk eens een avondje en sla je slag. Doe dit wel tijdig als je van nummerbehoud gebruik gaat maken.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Klanten(geen)service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:40:52
| abmg01:59:45
| Gilex09:40:20
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?