obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 Klanten(geen)service
tderooij58
Mijn mobiele abonnement loopt af in september. Daar beginnen de problemen.
Ik wordt gebeld door Tele2 dat het afloopt (dat is heel netjes) en of ik wil verlengen. Ik in de veronderstelling dat ze me dan een leuke aanbieding kunnen doen: dus niet. Als ik hetzelfde abonnement bij b.v. Vodafone zou nemen ben ik bijna 20% goedkoper uit (en wie roept cheap te zijn??). Dus niet overgesloten Sad.
Gelukkig had ik nog een e-mailadres van Danielle bij Tele2, misschien kan die me helpen of het in elk geval uitleggen waarom dat schaap zo'n grote mond heeft maar er zo weinig van terecht komt. Danielle stuurt me echter terug dat zij me niet gaat helpen want ze heeft geen tijd om op e-mails te reageren, je moet bij de klantenservice zijn (je weet wel: die me ook belden voor de verlenging).
Maar goed: ik naar de klantenservice. Krijg ik zo'n virtuele ..... die niets snapt en dat lastig vindt en na een tijdje de kans om een e-mail te sturen. Na 3 regels houdt het op, maar is mijn mail nog lang niet af. Jammer voor mij. Shock
(Ik heb in het verleden de klantenservice ook al eens gebeld en toen heb ik ook 2 maal iemand aan de lijn gekregen die gewoon vertellen wat er ook op de site staat en daar niet van afwijken. Dat is geen helpen en zeker geen service.)
Dus, Danielle nog maar eens geprobeerd. Nee, Danielle heeft geen tijd om op e-mails te reageren (dat snap ik ook wel, want iedereen probeert natuurlijk Danielle te bereiken want dat is de enige daar die nog wel probeert te helpen).
Van de klanten"service" van Tele2 heb ik n.a.v. mijn mail nog niets vernomen (en dat is toch al weer enkele dagen geleden).
Dus Tele2: stuur dat schaap maar terug de wei in want dat is veel geblaat maar weinig wol. En ik ben wel bereikbaar voor zijn e-mails, maar andersom Sad.
 
kobus1960
Het gaat er hier dus om dat je geen leuke actieaanbieding van tele2 krijgt.
Verder belet niets je om over te stappen naar een andere provider.
Of dat allemaal iets met de klantenservice van Tele2 te maken heeft betwijfel ik.
Kijk hier eens voor leuke aanbiedingen, goeie klantenservice ook Wink
http://www.typhone.nl/?utm_source=000..._0_0_0_0_0
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
tderooij58
Hallo Kobus1960,
Bedankt voor je antwoord en de link. Het feit dat je tevreden bent over hun service helpt ook.
Mijn mail heeft 2 problemen: ik krijg geen aanbieding die recht doet aan hun kreten dat ze zo goedkoop zijn.
En als 2e dat hun klantenservice een wassen neus is. Moet je voor de gein die virtuele eens uitproberen, die snapt echt helemaal niets. Met de anderen kom je ook niet echt verder.
Enige positieve is dat ze wel altijd reageren.
 
kobus1960
Bij einde contract ben je vrij om te gaan waar je wil, dus vergelijk eens een avondje en sla je slag. Doe dit wel tijdig als je van nummerbehoud gebruik gaat maken.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Klanten(geen)service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie