obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Geen 2de decoder terwijl snelheid toereikend is
snh
Hallo,
Ik heb contact gehad met de tele2 helpdesk aangezien ik dacht dat het mogelijk was om met mijn snelheid (1,30MB/sec uit 100mb.bin test) mogelijk was een 2de decoder te bestellen. Ook leg ik de helpdesk uit dat het niet de bedoeling is dat ik de decoders tegelijk gebruik maar afzonderlijk. Zij vertellen mij dit is goed u kunt een decoder voor de prijs van 4,00p.m bestellen waar ik mee akkoord ga, hierna zegt de helpdesk dat hij een lijntest zal uitvoeren en krijg ik te horen dat ik te ver van de centrale woon en ook vertel ik hem nogmaals dat ik de decoders niet tegelijk zal gebruiken maar het wordt geweigerd om mij een 2de decoder op te sturen. Ook haal ik ~1,30MB/sec overdag en laat in de nacht is het soms wel iets hoger tot een snelheid van 1,40MB/sec. Weet iemand of deze snelheid echt te laag is voor een 2de decoder??.

Bedankt
 
cornfed
Welke decoder heb je nu?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
snh
De animo 132.
 
snh
Krijg op dit moment dit resultaat uit de bbned speedtest :
Uw huidige bandbreedte is 11.33 Mbps.
Dit betekent dat u van onze servers kunt downloaden met 1.42 MB/sec
 
cornfed
De Amino 132 kan maar één tv stream tegelijk aan.
Rond de 4-6 Mbit moet je rekenen per tv stream.
Dus, er kunnen zeker twee streams en dus twee decoders tegelijk worden bedreven.
Mits de tweede decoder ook een 132 is.

Tele2 kijkt normaal gesproken niet wat je werkelijke downloadwaardes zijn.
Zij werken met een postcode tabel met geschatte waardes die bij je postcode horen.
Als daar in staat dat het niet kan, dan kan het niet. Einde verhaal.

Als laatste poging kan je via Tele2 webcare (Danielle) proberen toch een tweede te krijgen.
Of net zo lang bellen met Tele2 tot ze moe worden van je.
Gewijzigd door cornfed op 18 juli 2010, 20:34
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
snh
Bedankt voor je antwoord dit bevestigt eigenlijk al een beetje wat ik al dacht, ik hoop dan inderdaad dat ik via Webcare/Danielle een 2de decoder kan krijgen aangezien ik het idee inderdaad heb dat ik via de klantenservice het gewoon is de tabel zegt dat het niet kan dus kan het niet. Dus dan hoop ik dat ik via Webcare mij meschien wil helpen met het bestellen van een 2de decoder.
 
cornfed
Tele2 Webcare: http://tele2.gebruikers.eu/profile.ph...ookup=1140

Normaal reageren ze alleen op uitnodiging.
Dus Danielle zou eigenlijke moeten reageren hier in dit topic.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
snh
Oke dan zal ik wel even afwachten of webcare reageert, en als webcare niet reageert kijk ik daarna wel verder wat ik doe.

Alvast bedankt cornfred
 
cornfed
Als ultieme noodoplossing kan je via SCART een draadloze overbrugging proberen naar de tweede TV.

Dit bijvoorbeeld: http://www.eshop.nl/winkel/Draadloos_...t_300.html

Maar er zijn veel meer merken en modellen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
snh
Bedankt voor de informatie maar ik wacht het nog maar even af, het zou zonder zijn om het apparaat voor niks te kopen als ik een 2de decoder kan krijgen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen 2de decoder terwijl snelheid toereikend is', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Te verwachten snelheid Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 06 jun 2016
Download snelheid Algemeen : 1 06 mei 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Advertentie